Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 830 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Neuvo Neuvo
Oulu Oulu
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Li Andersson Li Andersson
Joni Jaakola Joni Jaakola
Tynkkynen Tynkkynen
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Oulu Oulu
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Amerikka update Amerikka update
Halonen Halonen
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Legendaarista Legendaarista
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Sdp Sdp
Hoitajat Hoitajat
 402 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.69 MB, 2 tiedostoa
09.10.2021 09:07:00
[ + 5 - | ]

Faktaa.

[57250] [Screenshot_20211009-085818_Twitter.jpg] [0.38 MB] [1079x1470] [] []
Screenshot_20211009-085818_Twitter.jpg
[57249] [Screenshot_20211009-085848_Twitter.jpg] [0.31 MB] [1080x890] [] []
Screenshot_20211009-085848_Twitter.jpg

09.10.2021 12:04:48
#506726 [+2] Piilota Suosittele

Mielenkiintoinen näkökulma. Syytettyjen nimiähän ei julkaista valtamedioissa koska ovat vasta syytettyjä ja se rikos pitää todistaa. Usein on käynyt myös niin, että Tiina Wiikin kaltaiset julkaisevat väärän ihmisen nimen, joka joutuu sitten kärsimään Tiina Wiikkien halusta sosiaalipornoilla. Toinen ongelma syntyy kun halutaan suojella uhreja. Monesti uhrien nimet saadaan selville syytettyjen nimien myötä, mutta tämä ei Tiina Wiikkejä haittaa.

03.08.2022 18:58:02
#589735 [+1] Piilota Suosittele

>>506825
>>506726

Joo ääni sille, ettei ilman laillista tuomioo, joka on vahvistettu, tulisi isommin ulista puoleen tai toiseen. Tuo pätee ihan kaikkiin keisseihin, oli kyseessä kuka vain. Se on vaarallista leimata ihmisiä, jos osottautuukin että haukkui turhaa, niin voi saaha aikas ikävän yllätyksen kun on (törkeä) kunnianloukkaus syyte odottelemassa.

[ 5 viestiä | ]