Kuvassa tyypilliset keskustalainen maatilan emäntä ja cityvihreä ituhippi, joista kumpaakaan ei voida puhua nettoveronmaksajana, mutta hienoa öyhötystä taas Kekkuli.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Marinin äo on 40 🤦♂️
Rahaa palaa..
Nii!
Siinähän se sitten tuli taas
oman rahan käyttö
Suomessa ei ole kulttuuria
Kiusallinen totuus
Uusi poruķka uudet kujeet!
Ainoa oikea vastaus ryssälle
Polpotiikkaa
Hs propagandaa taas.
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Velkapuolueet
Yle propagandaa taas 5.
Parempia ihmisiä
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Alex Jones Ding Dong
Lisää vihreää siirtymää 🤦♂️
natsi tulos
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata