Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Oops.. Oops..
SDP mainos SDP mainos
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Persut 👍 Persut 👍
Vihiriät Vihiriät
Kivenheitto Kivenheitto
Johan bäckman Johan bäckman
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Foliohattu Foliohattu
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Vasemmat Vasemmat
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Lisää veroa Lisää veroa
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Thicc Marin Thicc Marin
Kela Kela
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
 719 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 05:17:14
[ + 10 | ]

Lisää veroa

[57069] [samarin.jpg] [0.08 MB] [422x724] [] []
samarin.jpg

verot

(9)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)
01.10.2021 07:36:58
#504866 [+-] Piilota Suosittele

Krah 😅

No bisse maksaa vielä kohtuu vähän, tupakka sensijaan on lähes tuplaantunut hinnoissa kun muistan maxiaskin olleen 6,40€ äskettäin, ja nyt se on 10€. Ehkä enemmänkin, mutta kassalla kysyin vaan vuosi sitten että MITÄ!?

Nostamme korkeatuloisten verotusta

01.10.2021 21:57:48
#505002 [+-] Piilota Suosittele

>>504877
Norttia

Minä poltan sinistä neititupakkaa, ja sekin aiheuttaa jo ongelmia. Poltin tänään puolikkaan lähes poskareita ekaa kertaa kuuteen päivään, ja sekin jo tuntuu. Uskon että olen sairastanut koronan. Duunipäivinä meni aikaisemmin helposti 10 per päivä.

>>504986
sininen Smart makso 2.80e

Se olisi kohtuullista. Yksi tupakka josta pitäisi edes voida nauttia, se maksaa liikaa. 5,60€ tais olla maxiaski joskus 2006. Alotin vasta 20-vuotiaana.

01.10.2021 22:26:30
#505019 [+-] Piilota Suosittele

>>505002 Mie poltan nykyään vaa kännisä. Aski sinistä L&M ää ja kurkku toipuu hyvällä tuurilla keskiviikkoon mennessä. Eli yhtenä päivänä viikossa saa hengittää normaalisti.

02.10.2021 02:03:08
#505070 [+-] Piilota Suosittele

>>505019
Ymmärrän yskän (pun int... SHUT THE FUCK UP habs_!)

Se on nyt vaan tyydyttävä siihen, että ei voi polttaa aina kun tekee mieli. Duunissa on juuri sellaisia pieniä katkoja kun siirrellään jotain jolloin aina ennen olisin sytyttänyt savukkeen, nyt pitää pureskella koiranpask.. koiranputkea tai horsmaa. Ei vituta.

[ 7 viestiä | ]