Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 839 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Propagandaa Propagandaa
THANKS JOE THANKS JOE
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Takkudemari Takkudemari
Biden Biden
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
verkkouutiset verkkouutiset
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Fatim diarra Fatim diarra
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Sanna tekee, eikä meinaa. Sanna tekee, eikä meinaa.
Pena Pena
Arvovalinta. Arvovalinta.
Trudeau. Trudeau.
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Sannan puheet ja totuus. Sannan puheet ja totuus.
Kättä väännettii Kättä väännettii
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
 396 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.14 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 07:09:39
[ + 5 | ]

Tynkkynen exposaa eloapinat

[57070] [tiedosto.mp4] [6.14 MB] [576x1024] [59.23s] [] []

01.10.2021 07:13:17
#504857 [+5] Piilota Suosittele

Näinhän se menee.

Mulistaan ja hulistaan, mutta mitään ei ole tarjota tilalle. Samaan tapaan kuin Likka Kivi. Ei ole minun murhe.

01.10.2021 09:53:13
#504893 [+-] Piilota Suosittele

>>504884

En käytö tiktokkeja. En twitterii, en muitakaan piipittäjien medioita. Face on muutamien tarkoitusten takia olemassa. Sitä en juurikaan seuraa. Hyyyyyvin harvoin sinne mitään lisään. Some kaikessa tarkoituksessaan minulle on luolasto. Siellä kun saa oikeasti vielä keskustella asioista.

01.10.2021 14:24:27
#504923 [+1] Piilota Suosittele

>>504895 Apassi ottaa niin itteensä kaikki. Joo eli siis expose = paljastaa. Finglishiä joo. Pissiksenä itekki käytän vahingossa silloin tällöin ku asioin päivittäin englanniksi.

01.10.2021 14:41:26 | 14:41:47
#504927 [+-] Piilota Suosittele

>>504923
Kyllä minä englantia osaan, mutta minun nuoruudessa silloiset pissikset puhuivat suomea ja ruotsia sekaisin.
Ja kyllä.
Vitutti jo silloin kuunnella sitä suomen kielen raiskaamista

[ 12 viestiä | ]