Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Lauri Sutela Lauri Sutela
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Sano ei Sano ei
Miljonäärivero Miljonäärivero
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Multikult.. Multikult..
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
vale media vale media
Make America Sane Again Make America Sane Again
Kivenheitto Kivenheitto
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Kirurgit Kirurgit
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Herlin Herlin
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Vasemmisto Vasemmisto
 395 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.14 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 07:09:39
[ + 5 | ]

Tynkkynen exposaa eloapinat

[57070] [tiedosto.mp4] [6.14 MB] [576x1024] [59.23s] [] []

01.10.2021 07:13:17
#504857 [+5] Piilota Suosittele

Näinhän se menee.

Mulistaan ja hulistaan, mutta mitään ei ole tarjota tilalle. Samaan tapaan kuin Likka Kivi. Ei ole minun murhe.

01.10.2021 09:53:13
#504893 [+-] Piilota Suosittele

>>504884

En käytö tiktokkeja. En twitterii, en muitakaan piipittäjien medioita. Face on muutamien tarkoitusten takia olemassa. Sitä en juurikaan seuraa. Hyyyyyvin harvoin sinne mitään lisään. Some kaikessa tarkoituksessaan minulle on luolasto. Siellä kun saa oikeasti vielä keskustella asioista.

01.10.2021 14:24:27
#504923 [+1] Piilota Suosittele

>>504895 Apassi ottaa niin itteensä kaikki. Joo eli siis expose = paljastaa. Finglishiä joo. Pissiksenä itekki käytän vahingossa silloin tällöin ku asioin päivittäin englanniksi.

01.10.2021 14:41:26 | 14:41:47
#504927 [+-] Piilota Suosittele

>>504923
Kyllä minä englantia osaan, mutta minun nuoruudessa silloiset pissikset puhuivat suomea ja ruotsia sekaisin.
Ja kyllä.
Vitutti jo silloin kuunnella sitä suomen kielen raiskaamista

[ 12 viestiä | ]