Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 855 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Toimittajat. Toimittajat.
Mutti Marin Mutti Marin
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Haudalle kusija Haudalle kusija
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Velkapuolueet Velkapuolueet
SDP SDP
söi haravan söi haravan
Persut 👍 Persut 👍
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
 721 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.5 MB, 1 tiedosto
18.11.2020 20:03:57
[ + 6 - | ]

E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!

[49536] [en-ma-mitaan-sanonu.mp4] [2.5 MB] [853x480] [] []

huutista

(26)  · 

joka

(9)  · 

tuutista

18.11.2020 20:36:34
#410618 [+-] Piilota Suosittele

YLlätäävää. Niin yllättävää. Poliitikko kääntää heti takkinsa. Ei pysty edes myöntämään omaa sanomaansa.
Yllättynyt olen suuresti. Politiikka on kuin uskonto. Puolustellaan kuin pedofiiliä konsanaan. Mutta se tuo niin hyvä mielen jokaisen huulille kun poliitikko sanoo jotain.

19.11.2020 02:04:43
#410721 [+-] Piilota Suosittele

Tätä se on näillä paskan jauhajilla ja helppoahan se on lässyttää, kun siitä ei joudu minkäänlaiseen vastuuseen. Olikos se joskus vielä siten, että kansanedustajaksi kelpuutetaan vain hyvämaineisiksi ja rehellisiksi tunnetut henkilöt?

21.11.2020 06:16:22 | 06:16:55
#411477 [+-] Piilota Suosittele

Halla-Ahoa on Tynkytetty, rynkytetty, ja jynkytetty enemmän ja pahemmin kuin ketään muuta, ja onpahan tuo saanut jo tuomionkin, että harvempi meistä pystyisi samaan, siis vielä jatkamaan. Onnea vaan kulipäälle. Kulipää ei ole idiootti.

[ 8 viestiä | ]