Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Galluppeja. Galluppeja.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
jauhot unohtu jauhot unohtu
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
SDP SDP
poliitikot poliitikot
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Kirurgit Kirurgit
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Että näin Että näin
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Sanna Sanna
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Glopalismi Glopalismi
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
 766 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(61)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]