Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 837 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmisto Vasemmisto
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Kehari Kehari
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Suomi. Suomi.
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Me naiset Me naiset
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Amerikka update Amerikka update
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Kansan edustaja Kansan edustaja
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Ihana Sanna ❤ Ihana Sanna ❤
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
IS propagandaa. IS propagandaa.
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
 1 038 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
26.04.2019 20:17:18
[ + 1 | ]

Hallitustunnustelut aloitettu

[28640] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1068x782] [] []
tiedosto.jpg

persu

(151)  · 

anaali

(144)  · 

tissi

(68)
27.04.2019 12:43:33
#194620 [+-] Piilota Suosittele

>>194427
Propagandaahan tämä vain on ja sille tyypillisesti kontekstistaan erotettu yksittäinen kuva. Evilikin kun on liittynyt poliittisesti aktiivisten kuoroon, joka toki on itse kunkin oikeus ja valinta. Sinänsä vain pitää muistaa, että ei voi sanoa suvaitsevaiseksi itseään, jos maalittaa tiettyä porukkaa. Maallistuneessa lännessä politiikka on jo uskontoa voimakkaampi ja merkittävämpi asia eli tietynlaista rasismia tämäkin.

Eerola-kohun muistan parin vuoden (ah, tuossa oli vuosilukukin 2016) takaa. Vähän hämärä poninhäntä-äijä ja ajattelin, että kaveriporukan surkean bändin viritelmä vain, joten en viitsi kappalettakaan kuunnella. No, nyt tuli kuunneltua kun tarjottimella oikein oli. Ja olipas skeidaa.

Takaisin vaikka Månegarmin pariin.

27.04.2019 12:51:46 | 12:53:30
#194628 [+-] Piilota Suosittele

>>194620

En ole liittynyt aktiiviseksi. Vaalien jälkijunassa vain postailen kaikkea paskaa. Mutta saahan tämän käsittää väärinkin jos haluaa.
Höpsis, nimenomaan en suvaitse ketään. Sille en mahda jos vain tietty kritiikki riipaisee katsojan silmää. Ja rasismia? Voi ei. Valveutuneisuutta? Pois se minusta.

[ 9 viestiä | ]