Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Alkon tj. Alkon tj.
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
jotain yhteistä jotain yhteistä
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Näin alkoi ja noin loppui.. Näin alkoi ja noin loppui..
Marx Marx
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
Mutti Marin Mutti Marin
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Joni Jaakola Joni Jaakola
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Tapetaan persut Tapetaan persut
Persut Persut
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
 1 038 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
26.04.2019 20:17:18
[ + 1 | ]

Hallitustunnustelut aloitettu

[28640] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1068x782] [] []
tiedosto.jpg

persu

(151)  · 

anaali

(144)  · 

tissi

(68)
27.04.2019 12:43:33
#194620 [+-] Piilota Suosittele

>>194427
Propagandaahan tämä vain on ja sille tyypillisesti kontekstistaan erotettu yksittäinen kuva. Evilikin kun on liittynyt poliittisesti aktiivisten kuoroon, joka toki on itse kunkin oikeus ja valinta. Sinänsä vain pitää muistaa, että ei voi sanoa suvaitsevaiseksi itseään, jos maalittaa tiettyä porukkaa. Maallistuneessa lännessä politiikka on jo uskontoa voimakkaampi ja merkittävämpi asia eli tietynlaista rasismia tämäkin.

Eerola-kohun muistan parin vuoden (ah, tuossa oli vuosilukukin 2016) takaa. Vähän hämärä poninhäntä-äijä ja ajattelin, että kaveriporukan surkean bändin viritelmä vain, joten en viitsi kappalettakaan kuunnella. No, nyt tuli kuunneltua kun tarjottimella oikein oli. Ja olipas skeidaa.

Takaisin vaikka Månegarmin pariin.

27.04.2019 12:51:46 | 12:53:30
#194628 [+-] Piilota Suosittele

>>194620

En ole liittynyt aktiiviseksi. Vaalien jälkijunassa vain postailen kaikkea paskaa. Mutta saahan tämän käsittää väärinkin jos haluaa.
Höpsis, nimenomaan en suvaitse ketään. Sille en mahda jos vain tietty kritiikki riipaisee katsojan silmää. Ja rasismia? Voi ei. Valveutuneisuutta? Pois se minusta.

[ 9 viestiä | ]