What's your gift to me? What's your gift to me?
nyt ammutaan nyt ammutaan
Haista vittu. Haista ite. Haista vittu. Haista ite.
Mandalorian ja musta kissa Mandalorian ja musta kissa
hyvällä maulla 2 hyvällä maulla 2
Peraman Peraman
Salaliittoteoreetikko Arto Lauri Salaliittoteoreetikko Arto Lauri
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta. Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta.
Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
Hui lu! Hui lu!
Hehe Hehe

sonja lähetti viestin #757448 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Repostnik lähetti viestin #757447 kohteeseen Veronika Honkas.

sonja lähetti viestin #757446 kohteeseen vieläkö muistat sen joulun?.

sonja lähetti viestin #757445 kohteeseen digimummo rekt.

sonja lähetti viestin #757443 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Heimosenkeimo lähetti viestin #757442 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Nakuankka lähetti viestin #757441 kohteeseen nyt luistaa.

Frensesia lähetti viestin #757440 kohteeseen voi kauhia tuota internettiä.

Likasanko lähetti viestin #757439 kohteeseen voi kauhia tuota internettiä.

ThisIsRape69 lähetti median voi kauhia tuota internettiä.

Psyyke lähetti median britannia simulaattori 2026.

Psyyke lähetti viestin #757438 kohteeseen Vois mennä känn.

wiz lähetti viestin #757437 kohteeseen Vois mennä känn.

Granit lähetti viestin #757436 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

sonja lähetti viestin #757435 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

ThisIsRape69 lähetti median bioase.

sonja lähetti viestin #757434 kohteeseen Nasima Razmyarin vokkisopimusten taustat eivät ole ilmaisia.

Pölle lähetti viestin #757432 kohteeseen Nasima Razmyarin vokkisopimusten taustat eivät ole ilmaisia.

Pölle lähetti viestin #757431 kohteeseen Ootte varmaan j.

sonja lähetti viestin #757430 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Heimosenkeimo lähetti viestin #757429 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

Frensesia lähetti viestin #757428 kohteeseen paluumuutto.

Frensesia lähetti viestin #757427 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Frensesia lähetti viestin #757426 kohteeseen ei vittu nyt oi.

Kessu lähetti viestin #757425 kohteeseen nyt luistaa.

sonja lähetti viestin #757424 kohteeseen Nasima Razmyarin vokkisopimusten taustat eivät ole ilmaisia.

Frensesia lähetti viestin #757423 kohteeseen Viikonloppuna o.

Nakuankka lähetti viestin #757422 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Nakuankka lähetti viestin #757421 kohteeseen Viikonloppuna o.

Psyyke lähetti median Nasima Razmyarin vokkisopimusten taustat eivät ole ilmaisia.

Strigoi lähetti viestin #757417 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

digimummo lähetti viestin #757416 kohteeseen Ootte varmaan j.

Likasanko lähetti viestin #757415 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

digimummo lähetti viestin #757414 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

sonja lähetti viestin #757413 kohteeseen roosa meriläinen tykittää.

Nakuankka lähetti viestin #757411 kohteeseen nyt luistaa.

Strigoi lähetti viestin #757410 kohteeseen 6 juttua.

ThisIsRape69 lähetti median roosa meriläinen tykittää.

SecretMetal lähetti viestin #757408 kohteeseen ei vittu nyt oi.

Attzuu lähetti viestin #757407 kohteeseen Mitä tekisit ti.

ThisIsRape69 lähetti median paluumuutto.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757406 kohteeseen ei vittu nyt oi.

SecretMetal lähetti viestin #757404 kohteeseen ei vittu nyt oi.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757403 kohteeseen ei vittu nyt oi.

Kessu lähetti viestin #757402 kohteeseen nyt luistaa.

Nakuankka lähetti viestin #757401 kohteeseen nyt luistaa.

Kessu lähetti viestin #757400 kohteeseen vähänkuin huvipuistossa.

digimummo lähetti median 6 juttua.

Kessu lähetti viestin #757399 kohteeseen nyt luistaa.

Kessu lähetti viestin #757398 kohteeseen Muutama video.

SecretMetal lähetti viestin #757397 kohteeseen ei vittu nyt oi.

ThisIsRape69 lähetti median digimummo rekt.

sonja lähetti viestin #757396 kohteeseen Ihana nainen.

Kenway lähetti viestin #757395 kohteeseen Oispa syksy..

Nakuankka lähetti viestin #757392 kohteeseen Pitäskö olla ju.

Frensesia lähetti viestin #757391 kohteeseen Pitäskö olla ju.

Nakuankka lähetti viestin #757390 kohteeseen Pitäskö olla ju.

Frensesia lähetti viestin #757389 kohteeseen vähänkuin huvipuistossa.

Frensesia lähetti viestin #757388 kohteeseen Pitäskö olla ju.

sonja lähetti viestin #757387 kohteeseen vähänkuin huvipuistossa.

ThisIsRape69 lähetti median lepopäivä.

ThisIsRape69 lähetti median bonk.

ThisIsRape69 lähetti median vähänkuin huvipuistossa.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757386 kohteeseen Pitäskö nää kai.

Nakuankka lähetti viestin #757385 kohteeseen Pitäskö nää kai.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757384 kohteeseen Pitäskö nää kai.

ThisIsRape69 lähetti median nyt luistaa.

ThisIsRape69 lähetti median mäy.

ThisIsRape69 lähetti median veri smol.

ThisIsRape69 lähetti median se on sinun vastuulla.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757383 kohteeseen Pitäskö olla ju.

Nakuankka lähetti viestin #757381 kohteeseen Pitäskö olla ju.

Nakuankka lähetti viestin #757380 kohteeseen Maailman tervey.

visio lähetti viestin #757379 kohteeseen Pitäskö olla ju.

visio lähetti viestin #757378 kohteeseen Pitäskö olla ju.

visio lähetti viestin #757377 kohteeseen Maailman tervey.

visio lähetti viestin #757376 kohteeseen Pitäskö olla ju.

visio lähetti viestin #757375 kohteeseen Mitä tekisit ti.

Attzuu lähetti viestin #757371 kohteeseen Viinamiehen viimeiset tavarat..

Lyijy lähetti median T PAITOJA.

Lyijy lähetti median Muutama video.

Heimosenkeimo lähetti viestin #757370 kohteeseen Dungeon Soup nipponisoituna.

sonja lähetti viestin #757369 kohteeseen neekeri mölisee.

Heimosenkeimo lähetti viestin #757368 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

digimummo lähetti viestin #757366 kohteeseen Vittu että teke.

Nakuankka lähetti viestin #757365 kohteeseen Vittu että teke.

digimummo lähetti viestin #757364 kohteeseen Dungeon Soup nipponisoituna.

digimummo lähetti viestin #757363 kohteeseen Vittu näitä mei.

digimummo lähetti viestin #757362 kohteeseen Vittu että teke.

digimummo lähetti viestin #757361 kohteeseen Hehehe, hihihi,.

digimummo lähetti viestin #757360 kohteeseen Facebook ehdott.

digimummo lähetti viestin #757359 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

Nakuankka lähetti viestin #757358 kohteeseen Pitäskö nää kai.

digimummo lähetti viestin #757357 kohteeseen Joku ohiammuttu.

digimummo lähetti viestin #757356 kohteeseen ostin UUDEN kor.

Granit

Veronika Honkasalo on järkyttynyt, mutta hän ei itsekään tiedä miksi. Varmaan ihan vain varmuuden vuoksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012069515.html

Honkasalo kertoi IS:lle pitäneensä naisvihamielisenä kysymystä, jossa Keskisarja viittasi humalassa julkisella paikalla oleviin naikkosiin.

Honkasalo ei perustellut tarkemmin, mikä puheenvuorossa oli hänen mielestään erityisen naisvihamielistä.


Keskikaljan kysymys:
Suomessa miehellä on oikeus harjoittaa sukupuoliyhteyttä

a) alisteisten vaimojensa ja klaanin päämiesten valitseman neitsyen kanssa,

b) lupaa kyselemättä kenen tahansa naikkosen kanssa, joka aiheuttaa himoittavuutensa esimerkiksi vähäpukeisuudella tai humalatilalla julkisella paikalla,

c) vain kera täysi-ikäisen ja tolkullisen naisen tai miehen, joka vapaaehtoisesti suostuu kanssakäymiseen.

+0  1 viestiä  Piilota  23:37
Mr_Pihvi

Vois mennä kännissä ajelee homomaisesti skuutilla

+0  2 viestiä   21:02
digimummo

Ootte varmaan jo kuulleet, että Vantaa kieltää kaikenlaisen naamioitumisen kouluissa? Siis kamelikuskien rätit jne jne.

Mutta miten Vantaalla, demareiden toiseksi suurimmassa helevetin kolossa näin on päätetty?
- Valtuuston kokouksessa puhutiin burkhien kieltämisestä kouluissa ja seniilit vanhuukset valtuustossa luuli, että ollaan kieltämässä purkat kouluissa.

+1  2 viestiä   17:25
Heimosenkeimo

Vaihdoin sähkön palveluntarjoajaa koska väre ei antanut muuttaa laskun eräpäivää ilman puhelimeen ladattavaa appia.
Pitäkää tunkkinne vittu.

+5  8 viestiä  Piilota  23:26
ThisIsRape69

ei vittu nyt ois demo uudest ei-vielä-julkastusta nuuhnuuh pelistä saatavilla lääHPUUHNUUH

+0  6 viestiä   14:20
Frensesia

Viikonloppuna olis taas drifting viikonloppu niin kaljaa viimeistään sillon taas.

+0  2 viestiä   19:10
Attzuu

Mitä tekisit tiedolla, joka pyyhkii pois puolet tarpeesta hoitaa ihmisiä?
Mitä tekisit?

+1  6 viestiä   03:00
Strigoi

Oispa syksy.

+2  1 viestiä   14:19
Nakuankka

Pitäskö olla juhannukseen asti lomalla ?

+0  9 viestiä   11:06
Nakuankka

Pitäskö nää kaikki Juutalaisuudet, munattomuudet sekä trukkikuskit vihdoin paljastaa vielä kun luolastossa on väkeä ? Jos tehdään tästä tunnustusten luolasto ja paljastetaan mehevimmät juorut ? Koska osa näistä kantaa nabbulan ajoille.

+0  6 viestiä  Piilota  22:25
nekustaja

+2  0 viestiä   12:11
Nakuankka

Maailman terveysjärjestö WHO:n pääjohtaja Tedros Adhanom Ghebreyesus kertoo torstaina tilannepäivityksen MV Hondius -risteilyalukseen kytkeytyvästä mahdollisesta hantavirusepidemiasta. Samaan aikaa maailman foliohattujärjestö kertoo WHO:n sekä THL:n huijauskampanjasta eikä kenenkään tulisi ottaa mahdollisia rokotteita koska ne sisältävät mikrosiruja sekä tuntemattomia haittavaikutuksia eikä hantavirusta ole tutkittu tarpeeksi.

+2  9 viestiä   16:22
Kenway

Adlije Veselin pukukaapista lähti varkaiden matkaan 20 000 euron kultakorut Perniön Kebabissa

Niilo22 n sanoin, huijau on käynnissä

https://www.ts.fi/a/7006087

+3  0 viestiä   09:25
Doomdodgers

Mogadishus... :D:DDD

On paljon mokkatisui :DD:DD:D::D:D:DDDDD

+0  0 viestiä   09:15
digimummo

Antaisivat mennä ja sitten dronet ja koirat perään ettei tuu enää takas.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012068175.html

+2  0 viestiä   01:05
Nakuankka

Vittu että tekee höpötitiä laittaa rasvaa hiertyneisiin säkkeihin

+0  8 viestiä   16:19
SecretMetal

Vittu näitä meikänki puutarhan hoidollisia seikkailuitea ku eilen polttelin tuosta kivetykseltä rikkaruohot hyvinkin onnistuneesti ja aattelin, että samoilla hyttysmyrkyillä ja parilla lisäoluella leikkaan vielä nurmikonki. No takapihasta sain puolet leikattua ku luultavasti humatilasta johtuen täräytin leikkurin yhteen puunjuuren vieressä olevaan kiveen ja piti vetää leikkuri uuestaan käyntiin. Ei siinäkään mitään, mutta sitten hoksasin, että perkele ehän tää leikkuri veä enään ittekseen ja päättelin, että jotain täytyi tapahtua. Pukkasin yhen pätkän vielä ilman sitä itsevetotoimintoa kunnes sitten kyllästyin ja aloin selvittään, että mitähän vittua tapahtu ku itsevedon kahva on täysin tunnoton. Totesin, että jaa vaijeri irronnu kahvasti ja ihmettelin sitä tovin ja mietin, että miten vitussa tän vaijerin pitäs olla tässä kahvassa kiinni ku ei yllä lähellekään. Siinä vaiheessa sitten luovutin, join viimiset kaljat ja menin nukkumaan. Aamusta/aamuyöstä heräsin sitten kuselle niin sen perään iski flashbäkki, että perkele siinä kahvan ja vaijerin välissä on jousi niin olin onnistunu jossain hätäpaniikissa vissiin löysään kahvan turhan nopeesti ja se jousi lens helvettiin niin oliko kummakaan ettei toiminu kunnolla. :D Tännään kävin sitten eilisen leikkualueen läpi ja löytyhän se jousiki sieltä niin saa taas laitettua luottopelin takasi toimintaan kuhan kuumudelta taas jaksaa ja bensaaki pitäs käyä leikkuriin hakemassa ettei lopu sitten seuraavalla yrityksellä kesken. :D Pihahommat ois varmasti ihan hyviä hommia jos niitä ei tarttis ite tehä saatana. :D

+1  3 viestiä   17:04
digimummo

Hehehe, hihihi, hohoho ja hahaha :D

======================================

- Kun oikeistolainen ei ole metsästäjä eikä pidä aseista, hän ei mene metsästämään eikä osta aseita.
- Kun vasemmistolainen ei ole metsästäjä eikä pidä aseista, hän vaatii metsästyksen ja aseiden myynnin kieltämistä.

- Kun oikeistolainen on kasvissyöjä, hän ei syö lihaa.
- Kun vasemmistolainen on kasvissyöjä, hän kampanjoi liharuokien vastaisesti ja haluaisi lihan syömisen kieltämisen.

- Kun oikeistolainen on homoseksuaali, hän elää normaalia elämää.
- Kun vasemmistolainen on homoseksuaali, hän ylistää homoseksuaalisuutta, osallistuu "gay pride" -mielenosoituksiin ja syyttää "homofobeiksi" kaikkia, jotka eivät ajattele kuten hän.

- Kun oikeistolainen menettää työnsä, hän miettii, miten päästä tilanteesta ulos, ja tekee kaiken mahdollisen löytääkseen uuden työn.
- Kun vasemmistolainen menettää työnsä, hän menee valittamaan ammattiliittoon, käyttää viimeisenkin päivänsä ja osallistuu kaikkiin mielenosoituksiin ja lakoihin oikeistoa ja yrittäjiä vastaan.

- Kun oikeistolaiselle ei pidä televisiosta ohjelmasta, hän vaihtaa kanavaa tai sammuttaa television.
- Kun vasemmistolaiselle ei pidä televisiosta ohjelmasta, hän valittaa ja tekee ilmoituksia sanomalehtiin, radiossa, televisioasemilla, liittyy johonkin vasemmistopuolueeseen edistääkseen asiaa tavoitteenaan kanavan lopullinen sulkeminen, joka esittää ohjelman, josta hän ei pidä.

- Kun oikeistolainen on ateisti, hän ei mene kirkkoon.
- Kun vasemmistolainen on ateisti, hän pilkkaa ja vainoaa kaikkia niitä, jotka uskovat Jumalaan, tekee ilmoituksen koulusta tai laitoksesta, jossa on risti esillä, protestoi uskonnollisia identiteettimerkkejä vastaan, vaatii kirkon omaisuuden lunastamista, pyhän viikon ja jokaisen prosessin tai pyhiinvaelluksen kieltämistä (islamia vastaan hän ei tee mitään, koska hänellä ei ole rohkeutta).

- Kun oikeistolaisella on taloudellisia ongelmia, hän etsii tapaa työskennellä ja ansaita enemmän rahaa tai yrittää löytää rahoitusta velkojensa maksamiseksi, ja jos mahdollista, säästää.
- Kun vasemmistolaisella on taloudellisia ongelmia, hän syyttää oikeistoa, yrittäjiä, porvaristoa, kapitalismia, uusliberaaleja jne., jne., sitten ottaa yhteyttä ammattiliittoon toivoen, että hänet otetaan mukaan poliittiseen puolueeseen tai johonkin muualle.

- Kun oikeistolainen lukee tämän kirjoituksen, hän nauraa ja jos hänellä on halua, lähettää sen ystävilleen.
- Kun vasemmistolainen lukee tämän kirjoituksen, hän raivostuu ja kutsuu kirjoittajaa fasistiksi ja takapajuisiksi ja lähettää sen.

Vain lisättävää: Oikeistolainen mies jahtaa omaa onneaan; vasemmistolainen mies jahtaa muiden onnen tuhoamista.

+2  2 viestiä   23:30
Kenway

Facebook ehdottaa mulle jostain syystä kaveriksi Anus Turtanaa

+0  3 viestiä   14:09
Iisakki

Joku ohiammuttu pieru ajo skootterilla kylkee suoralla tiellä. Selvis tällä kertaa kuitenki vähällä kun sain juuri nostettua jalan pois välistä ja vaihepoilin meni pienellä monottamisella suoraan. En kehdannu vetää niskoja poikki vaikka vähän teki mieli kun kun baadre itki kuset ja paskat housussa siinä maantiellä.

+0  1 viestiä   23:18
ThisIsRape69

ostin UUDEN korealaisen deittailuo simutatori pelin
https://store.steampowered.com/app/4179020/Summers_Heartbeat/
NUUH NUUH UWU >:3

+0  5 viestiä   21:35
SetäMies

moi

+0  4 viestiä   20:37
SecretMetal

Ajoin nurmikon ku bensa näköjään riitti ja sain leikkuriin jousen paikoilleen. Ei ois kyllä millään jaksanu, mutta ukkonen jyrähteli ihan vittuna niin aattelin, että parempi vetää ennenku tulee ukkonen ja sateet. Sääskiä on yhtäkkiä ihan vitusti, mutta onneks dermosilin myrkky toimii niin nyt on vaan ihan helvetin hiki ku ulkona on jotain rapiat 30 astetta auringossa ja ukkosen mukanaan tuoma hyvin hautova ja kostea keli. Nyt onki hyvä istua tuulettimen edessä ilman paitaa ja juua kaljaa youtuben säestämänä. :D Ei mulla muuta, mukavaa tiistaita luolaston väelle.

+0  6 viestiä   19:03
karamellitranssi

sun mutsilla on niin iso perse, et se nousi omin avuin ylös viimeks vuonna 2020

+0  3 viestiä   16:06
Heimosenkeimo


perjantai

+1  5 viestiä   19:57
Psyyke

Jykylässä töireissulla. Laajavuoren scandicissa aika paljon epsanjalaisia nato joukkoja. Vissiin tikkakoskella harjotukset tai jotain emt.

+0  1 viestiä   18:39
Kenway

Monesti poliittisia päätöksiä tehdään yksimielisesti. Onkohan joskus tehty kaksimielisesti?

+0  2 viestiä  Piilota  17:30
Kenway

Rip Niilo22

Lempäälässä Ryynikän uimarannalla etsittiin tiistaina ihmistä vedestä. Uimarannalta oli löydetty kengät sekä sukat. Pelastuslaitos sai ilmoituksen tilanteesta kello 14 jälkeen tiistaina iltapäivällä.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/9523147

+0  2 viestiä  Piilota  16:34
digimummo

+2  3 viestiä   17:22
visio

mitä teette

+0  10 viestiä   11:07
valupertti

Tunne vaa vahvenee. Haluasin muuttaa takas sinne kusenpolttamalle kylälle josta olen kotoisin.

Mulla on varmaa joku aivovamma.

+5  28 viestiä   01:13
Strigoi

Oispa syksy.

+0  1 viestiä   14:38
Basso

Sen sijaan pitkälle prosessoiduissa tuotteissa näitä terveydelle hyödyllisiä yhdisteitä ei ollut juuri lainkaan. Näitä tuotteita olivat erilaiset kasvipohjaiset lihankorvikkeet.
Tän nyt varmaan kaikki ties (ei-vegaanit siis), mutta nyt on tutkimustietoa siitä, että nää "soijanakit" yms ultraprosessoidut paskat joita lihan korvikkeena myydään on ihan vitullista paskaa.

+2  12 viestiä   13:39
Pölle

Lahden kaupunki kieltää rättien pitämisen kouluissa ja se on hienoa. Toivottavasti tulee laki myös ettei julkisesti saa pitää missään.

+1  0 viestiä   13:22