Ihana nainen 2 Ihana nainen 2
kaverukset :3 kaverukset :3
muta iida muta iida
Apinalla on asiaa Apinalla on asiaa
mitä olet mennyt tekemään <:3 mitä olet mennyt tekemään <:3
beavis and butthead beavis and butthead
THL vs WHO THL vs WHO
THL tiedottaa THL tiedottaa
Fingerpori Fingerpori
Ratkaisu Kreikan rajalle. Ratkaisu Kreikan rajalle.
Vanha lihaväli Vanha lihaväli
Nykylasten leikit Nykylasten leikit
ups <:3 ups <:3
Fitta, katten! Fitta, katten!
muistakaa mitata kuume muistakaa mitata kuume
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
scämmi scämmi
Kylläh ! Kylläh !
bailaa kuin olisi vuosi 1941 bailaa kuin olisi vuosi 1941
Kipsunurkka :3 Kipsunurkka :3
viikom lopu viikom lopu
kananmuna kananmuna
Feministiltä meni hermot Feministiltä meni hermot
:3 tiedän mitä teen :3 tiedän mitä teen
 338 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 3 tiedostoa, 15.03.2026 07:49:38
[ + 0 | ]

Setämies ei saanut mitään

[86750] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86749] [tiedosto_2.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86748] [tiedosto_3.jpg] [0.12 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg

sossu

(17)  · 

vei

 · 

kaiken

(10)  · 

setämies

(50)  · 

toimeentulotuki

(65)
15.03.2026 07:50:39 | 07:51:20
#742907 [+1] Piilota Suosittele

@setämies
Kato tää ja toi toinen media heimosta ja rapesta. Mä siis kykenen saamaan myös suht realistisia kuvia, riippuu vaan millä tyylillä niitä haluaa ajaa

ja toimeentulotukipäätös on sille aika hankala sana. "Kallis homo!" se osasi

15.03.2026 13:16:55
#742932 [+-] Piilota Suosittele

>>742930 Hm...
Ihan läpällä meikäläisen profiilikuvassa oleva karhu/kontiosisu katollaan lepikossa ja
hahmona oleva kersantti ärjylä nortti huulessa soittelemassa pomolle, että sille hiekkakuormalle
kävi vähän hassusti.

15.03.2026 13:38:27
#742934 [+-] Piilota Suosittele

>>742933 https://ibb.co/gMKtXqgy

Ei taida tuon parempaa löytyä.
Voihan se olla ns. tuollanen semi-realistinen eli oikea karhu/kontio sisu mallina ja
kersantti ärjylästä sellanen samantyyppinen versio.

Vain ehdotus ei tästä tarvi väkisin ruveta numeroa leipomaan :D

[ 12 viestiä | ]