Köllöttely Köllöttely
Hänelle, kenellä on jo kaikkea Hänelle, kenellä on jo kaikkea
Paras piirre toisessa ihmisessä? Paras piirre toisessa ihmisessä?
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 10
maisa maisa
nimi kooste nimi kooste
THL Rokotemainos THL Rokotemainos
elämän koulu, en oo mitää tarvis elämän koulu, en oo mitää tarvis
minä jäin yksin <:3 minä jäin yksin <:3
Hui lu! Hui lu!
Linkola edustaa Vihreän liikkeen alkuperäistä ajattelua Linkola edustaa Vihreän liikkeen alkuperäistä ajattelua
pesulla :3 pesulla :3
Musta kissa tekee maalin Musta kissa tekee maalin
Kebab Kebab
Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta. Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta.
Molchat Doma - Sudno Molchat Doma - Sudno
pylly pylly
Valokeilassa :3 Valokeilassa :3
Ahlam ma osata! Ahlam ma osata!
vitun rasisti vitun rasisti
Kolmen kopla Kolmen kopla
raikku laittaa urut solmuun raikku laittaa urut solmuun
Säikyttelyä Säikyttelyä
Ilmastoaktivismi Ilmastoaktivismi
 516 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 19.01.2025 12:50:44
[ + 4 - | ]

kehitys

[77124] [1c5c77cf7385d055.png] [0.2 MB] [534x616] [] []
1c5c77cf7385d055.png

setämies

(51)
19.01.2025 13:37:29
#674321 [+4] Piilota Suosittele

-Joskus 1995(?) "Ei saa sanoa neekeri. Mutta nehän käyttää sitä keskenäänkin? Heillä on oikeus siihen".

-2008 "Ai mustalaista / mannea ei saa sanoa, vaan pitää käyttää romani nimitystä? Okei kansallisasuinen".

-Nyt: Afrikantähti & mustapekka peli, eskimopuikko, lakupatukka ja Peppi pitkätossu ovat rasistisia.

Ei vittu, pitkää tunkkinne, sanon mitä huvittaa ja kuvailen miten asia ensimmäisenä muodostuu mieleeni, eli jos romani nainen jää myymälävarkaudesta (nyk.nimitys näpistys) kiinni, ajattelen tai sanon "Katos taas, manne akka teki työtään".

Kun musta afrikkalainen, jää kiinni raiskauksesta, ajattelen tai sanon "Olipa yllätys että neekeri kyseessä.

Kun lähi-idästä tai aasiasta kotoisin oleva herra jää lapsen raiskauksesta kiinni / tuomitaan, ajattelen tai sanon: "Niinpä niin, taas ählämi / sählämi asialla.

Kun suomalainen Vauhti-Ville Valkoroska, jää 3 kerran vuoden sisään kiinni kortitta ajosta, huumeiden & alkon vaikutuksen alaisena, ajattelen tai sanon "Voi vitun nistit".

19.01.2025 16:21:48
#674327 [+1] Piilota Suosittele

1980: "Neekeri"
1990: "Nekru"
2000: "Neekerineekerineekerineekeri"
2010: "NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI VITUN NEEKERI"
2015: "Yhyy n-sana uli uli"
2019: "N"
2020: "E"
2021: "E"
2022: "K"
2023: "E"
2024: "R"
2025: "I"

19.01.2025 16:52:25
#674336 [+3] Piilota Suosittele

>>674327
CADILLACISTA NEEKERIN AMMUIN, SIIHEN AFRIKAN TÄHTI SAMMUI SAMALLA KUN MUSLIMEITA TIEHEN LANAAN, ADOLF HITLERIN MÄ ELOON MANAAN MUSTALAISISTAKIN ON VAIN HAITTAA, ALI-IHMISET VOI SUORAAN UUNIIN LAITTAA TUUTULAULUNI ON UUNIN LUUKUN KOLINA JA MIELENRAUHAN ANTAA VAIN NEEKERIN KUOLONKORINA MISTÄ NÄITÄ ALI-IHMISIÄ OIKEIN SIKIÄÄ, UUNIEN LUUKUT LYÖ JO KIPINÄÄ JOSKUS VIELÄ MIELENRAUHAN SAAN KUN LAITAN TARPEEKSI NEKRUJA PUISTA ROIKKUMAAN

[ 5 viestiä | ]