9gagilainen kuoli pois 9gagilainen kuoli pois
marvel hönös marvel hönös
Ukrainalaiset ovat puhdasrotuisia slaaveja Ukrainalaiset ovat puhdasrotuisia slaaveja
Liina alta Liina alta
Tuhkakuppi Ukrainassa. Tuhkakuppi Ukrainassa.
Pravda harashoo USSR Pravda harashoo USSR
Hyökätkää pojat, hyökätkää! Hyökätkää pojat, hyökätkää!
Steven Seagalin kanssa palaverissa Steven Seagalin kanssa palaverissa
Termosmuki Antimaterialle Termosmuki Antimaterialle
Bold Eagle Bold Eagle
Maksuton taksi työttömille Maksuton taksi työttömille
iloinen koira kävelyllä iloinen koira kävelyllä
Vaateapustus Vaateapustus
Pilkkimys Pilkkimys
Verorahat menee tarpeeseen. Verorahat menee tarpeeseen.
nyt kävi näin nyt kävi näin
psykoosit tulille psykoosit tulille
Onnea Ruotsi. Onnea Ruotsi.
Talvisota suomalaisten syy Talvisota suomalaisten syy
Lauantailollot Lauantailollot
voima hönö vol.1 voima hönö vol.1
juutalainen tyttö juutalainen tyttö
high gas high gas
Tony "pupillit" Halme Tony "pupillit" Halme
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]