rahtihame rahtihame
Loukkaannuitko Loukkaannuitko
Muista äänestää! Muista äänestää!
Sopranos, mutta vain gabbagool Sopranos, mutta vain gabbagool
korkea koulutettu korkea koulutettu
Nigroes. Nigroes.
juusto juusto
#kapitalistitkuriin #kapitalistitkuriin
Hitler ja lainanotto Hitler ja lainanotto
Lahjoita sinäkin! Lahjoita sinäkin!
Liikenneraivo Liikenneraivo
Espanjan rajavalvonta matuja vastaan Espanjan rajavalvonta matuja vastaan
juuh elikkäs juuh elikkäs
Pari juttua päivän aiheesta Pari juttua päivän aiheesta
Sellaista elämä on osa 2 Sellaista elämä on osa 2
Eu propagandaa Eu propagandaa
Tyypillinen demari Tyypillinen demari
Jahas.. Jahas..
Suru fuu ;_; Suru fuu ;_;
Mestarin laki Mestarin laki
Haloo, saisko taksin tänne... Haloo, saisko taksin tänne...
Mutsi nukahti, niin heitin majoneesit naamalle Mutsi nukahti, niin heitin majoneesit naamalle
Sanna saa Sanna saa
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
 1 938 näyttökertaa, 1 viesti, 0.68 MB, 1 tiedosto, 19.07.2020 18:01:57
[ + 7 | ]

rambo puhuu asiaa

[45305] [video-1595166036.mp4] [0.68 MB] [416x400] [18.48s] [] []

juominen

(8)  · 

amatööri

(6)  · 

viina

(136)  · 

kalja

(270)  · 

rambo

(14)
19.07.2020 18:17:34
#366007 [+1] Piilota Suosittele

No... ei... loma loppuu ja tiistaina on työpäivä. Ei tässä nyt enää juoda. Ja itse asiassa kyllä sitä ihan tarpeeksi on juotukin.

[ 1 viestiä | ]