winrar winrar
Turvallinen Suomi takaisin lapsille Turvallinen Suomi takaisin lapsille
SUOMALAISILLE NAISILLE SUOMALAISILLE NAISILLE
Rippikuvat Rippikuvat
Ap irti Ap irti
Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä
miten ois tämmönen innovaatio? miten ois tämmönen innovaatio?
Obama Obama
Kana Tunes Kana Tunes
Perussuomalaisen paradoksi Perussuomalaisen paradoksi
Kun mä rupesin ryyppäämään Kun mä rupesin ryyppäämään
Veronmaksajan aamiainen Veronmaksajan aamiainen
tissit tissit
Taikuutta :3 Taikuutta :3
No nyt! No nyt!
Tätä mieltä minä olen Applen luureista Tätä mieltä minä olen Applen luureista
Silee rikollinen 😂👌💥 Silee rikollinen 😂👌💥
Muutama kuva 12. Muutama kuva 12.
Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään
Rassismi Rassismi
Korjattu. Olkaa hyvä. Korjattu. Olkaa hyvä.
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Gateway Gateway
pyllyy ^^ pyllyy ^^
@-
 1 074 näyttökertaa, 14 viestiä, 5.04 MB, 1 tiedosto, 24.03.2019 16:19:36
[ + 5 - | ]

Tanskan menoa

[26722] [tiedosto.mp4] [5.04 MB] [480x480] [] []

öyh

(10)  · 

ali-ihmiset

 · 

musut

 · 

hiekka

(25)  · 

neekeri

(1397)
24.03.2019 17:12:00
#176039 [+-] Piilota Suosittele

Tää paska tulee levimään jossain vaiheessa aika pahasti käsiin.
Tollanen julkinen ulvonta pistää jollakin päreet tuleen jossain vaiheessa, kun ei kukaan muukaan mene toisten maihin huutamaan toreille.

24.03.2019 17:12:52
#176040 [+-] Piilota Suosittele

Toivoisin tämmöisiä torikokoksia joka niemeen, notkoon ja saarelmaan tässä roudan raiskaamassa isänmaassamme. Koska kestävyysvaje.

24.03.2019 18:31:55
#176107 [+-] Piilota Suosittele

suvakkipuolueet on suvainnu semmoset ihmiset maahansa mitkä eivät suvaitse suvakkeja tai ketään muutakaan

24.03.2019 18:45:21
#176117 [+-] Piilota Suosittele

Samaa huutoa kuuluu bussissa, pihalla, talon käytävillä. Missä vain. Puhelimeenkin pitää huutamalla huutaa samalla tavalla.

25.03.2019 08:41:30 | 08:44:59
#176418 [+-] Piilota Suosittele

176417

En ole koskaan ottanut osaa mihinkään aatteisiin tai hössötyksiin. En "unelmiin" tai muihinkaan. Enkä tule ottamaankaan.

Jos taas puhut asiasta joka liittyy turvapaikanhakijoiden vastaanottamiseen, niin heidän osaltaan perustan näkemykseni perustuslakiin. Jos et tiedä mitä perustuslaki kertoo asian osalta, niin suosittelen googlaamaan.

25.03.2019 09:01:34
#176422 [+-] Piilota Suosittele

176421

Sun kommentissasi paistaa hellyyttävän hienosti rajakkiälykääpiöiden turvariepu. Opponentista on käytännössä pakko luoda kehno karikatyyri, jotta vastaaninttäminen onnistuisi edes jollain tasolla eikä kompetenssin puute ja oman ajatusmaailnan kypsymättömyys kävisi liian ilmeiseksi.

30.10.2025 17:53:30
#724630 [+-] Piilota Suosittele

Kun saavat sivistyksen ja kehityksen ajettua alas islamin avulla, niin kuka heidät sitten elättää? @Tyhmä-Antero?

[ 14 viestiä | ]