Miten? Miten?
This is some tough Anglo shit you've got yourself into This is some tough Anglo shit you've got yourself into
Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä
Kummitustalon Kaleva kertoo irtisanomisesi syyn Kummitustalon Kaleva kertoo irtisanomisesi syyn
Leipäjono Leipäjono
Hei meitä huijataan Hei meitä huijataan
sukellappa välliin :D sukellappa välliin :D
triggeröityä vaiko ei triggeröityä triggeröityä vaiko ei triggeröityä
Omatoimista :3 Omatoimista :3
miksi vihaat minua? miksi vihaat minua?
Pylverin Joulu Pylverin Joulu
Men in Black Men in Black
mato matala mato matala
unclesampatriot? unclesampatriot?
Space cat :3 Space cat :3
Operaatio doggo Operaatio doggo
Evilille totiste börheydestä Evilille totiste börheydestä
Ossi juhlii Ossi juhlii
Armahdusta ja markkinataloutta Armahdusta ja markkinataloutta
Miete Miete
Laihasta lihavaksi Laihasta lihavaksi
Jeesusteippi Jeesusteippi
Tuhatjalkaiselokuva Tuhatjalkaiselokuva
Ansahuone Ansahuone
 431 näyttökertaa, 4 viestiä, 18.83 MB, 1 tiedosto, 18.10.2025 22:26:35
[ + 0 | ]

USSR afganistanissa

[83885] [17611f0c597f8620.mp4] [18.83 MB] [1280x720] [228.44s] [] []

ussr

(5)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

sota

(192)  · 

modern talking

 · 

cheri cheri lady

 · 

kabul

19.10.2025 02:19:43
#722567 [+-] Piilota Suosittele

Mitä sellaista Afghanistanissa on, jonka kaipuussa mikään maailman mahti olisi valmis laittamaan niin paljon aktiota käyttöön, että sillä olisi oikeasti järkevä hinta? Ei kai siellä ole mitään muuta kuin sisäsiittoisia lampaannussijoita? Käyttäisivät resurssit sen paikan ihmisten ampumiseen rajalla. Antaa niiden perseillä siellä niin kuin tahtovat, kyllä ne evoluutio joko karsii tai jalostaa.

19.10.2025 11:30:07
#722605 [+-] Piilota Suosittele

>>722567
Afganista on monellekkin maalle kiinostava. Siellä on valtavat määrät louhuttavaa
Nekin voisi olla luonnonvarojensa kanssa rikas valtio, mutta kun rättipää ählämeillä ei järki riitä ni sitten on sellainen komposti kun on

19.10.2025 22:37:23
#722673 [+-] Piilota Suosittele

>>722567 kultaa kuulemma löytyy jopa ilman suurta kaivamista, osahan afgaaneista ei ole muslimeja vaan ihan kristittyjä. Tiedän kristityn afgaanin, ihan järki ihminen ja käy töissä, sanoi itse että maassa maan tavalla. Se tiesi kertoa kullasta siellä olevan mutta muslimeille se ei käy että sitä myytäisiin...

[ 4 viestiä | ]