boberin työtapaturma boberin työtapaturma
Keimo oli mukana pidätystilanteessa Keimo oli mukana pidätystilanteessa
Bober! Bober!
Pois tieltä Pois tieltä
Kommareita kaikkialla! Kommareita kaikkialla!
Jaakko Teppo - Abdullah Jaakko Teppo - Abdullah
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana mies Ihana mies
Hyvää jeesuksen kuolinpäivää. Hyvää jeesuksen kuolinpäivää.
2024 Juhlaraha 2024 Juhlaraha
etsintäkuulutus etsintäkuulutus
Uutta Disneytä Uutta Disneytä
Muija tulee kotiin kännissä Muija tulee kotiin kännissä
Hyvää Pääsiäistä Hyvää Pääsiäistä
Munan leikkkaja akka kuvassa Munan leikkkaja akka kuvassa
Kalja tänne ja heti Kalja tänne ja heti
Batman Batman
ruokailemassa ruokailemassa
internetin löytöjä internetin löytöjä
Lihapiirakka Lihapiirakka
mannet antaa apuvirtaa mannet antaa apuvirtaa
rilli ku rilli, ny rillataa! rilli ku rilli, ny rillataa!
Oon tää kissa Oon tää kissa
 809 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.94 MB, 1 tiedosto, 22.10.2018 13:22:06
[ + 2 | ]

1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi

[19574] [leningrad1930.png] [6.94 MB] [2608x1820] [] []
leningrad1930.png

leningrad

(6)  · 

uudelleenrakennus

 · 

suunnitelma

(8)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

stalin

(39)
22.10.2018 13:29:20
#111856 [+-] Piilota Suosittele

Saa aika hemmetin monta hehtaaria hakata metsää klapeiksi tai polttaa muutama tonni kevyttä polttoöljyä, että tuon kokoiset kivi/betonikolossit pysyy talvella edes plussan puolella.

22.10.2018 14:43:30
#111889 [+-] Piilota Suosittele

>>111856
Ymmärrät kai, että Stalinin kanava, joka muuten oli aikamoinen teko, rakennettiin parinsadantuhannen eri syistä, hyvin usein tekaistuista sellaisista, vangin voimin.

Lähteestä riippuen tekijöistä 15-35% kuoli. @Repostnik :han on ylpeä kanavasta tietysti.

Rehellisyyren nimissä mainittakoon, että on niitä hullumpiakin suunnitelmia ollut

22.10.2018 17:00:03
#111945 [+-] Piilota Suosittele

En symppaa natsisaksaa yhtään mitenkään - päinvastoin, paska systeemi..mutta itärintamalle olisin suonut menestystä sen verran, että olisivat murkanneet tuon syöpäläisnaapurimme.

22.10.2018 17:16:09
#111953 [+-] Piilota Suosittele

>>111945
@Repostnik voi olla toista mieltä :D

>>111905
mutta kuten Putin ja Medvedevkin ovat monesti sanoneet, niiden inhimillinen hinta oli liian kova.

Tottahan tuo, mutta ovatko oikeasti tuota mieltä? Stalin oli selvästi sosiopaatti, ja Hitler jatkuvasti täysin sekaisin huumeista.

Mitähän sitä, jos kummallakaan ei olisi ollut niin hankala lapsuus, mitähän sitä...

[ 9 viestiä | ]