Samuel L. Jackson Samuel L. Jackson
Midäs däällä dabahduu? *hmmph* Midäs däällä dabahduu? *hmmph*
vituttaa kun ryöstäessä käy näin vituttaa kun ryöstäessä käy näin
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
Dena luola Dena luola
Retki rannalla. Retki rannalla.
vaahtokarkista tuli musta vaahtokarkista tuli musta
Smug doggo Smug doggo
Boxxy Boxxy
Vaihdevuodet Vaihdevuodet
Yön taikoja. Yön taikoja.
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
autisti delffiini autisti delffiini
neke neke
Ilmeeni kun Ilmeeni kun
When you see it... When you see it...
Yep. Yep.
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Tohtori Sykerö Impro dubbi Tohtori Sykerö Impro dubbi
Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä Britannian tiedustelupalvelun kuva Skripalien myrkyttäjistä
Onko tämä herq? Onko tämä herq?
kalle kalle
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
tarranauha tarranauha
 471 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.36 MB, 1 tiedosto, 12.09.2025 13:33:23
[ + 2 | ]

28 grammaa myöhemmin

[82988] [e9f2f3d6d8ee6a75.mp4] [10.36 MB] [720x1280] [38.06s] [] []

fentanyyli

 · 

granit

(35)  · 

nisti

(97)
15.09.2025 10:38:10
#717166 [+1] Piilota Suosittele

>>716807

Sepä se. Törmättiin kerran muutolla pirijannuun Mäkelänkatu 50:ssä. Oltiin siirtämässä sen kamat minivarastoon "nykyisin Pelikaani". Sillä oli valehtelematta laatikoita, joissa kaikissa ihan pelkkää roskaa. Laittialta keräili kaikenlaista revittyjä papereita, katkenneita kyniä, vessapaperiholkkeja, juguttipurkkeja. Yksi puolikas mäntäkin oli, sekä hajonnut lampun lasikupu. Keräilysairaus ja jannu veti piriä. Kun saatiin kamat kyytiin oli kuorkki täynnä pelkkää pahvilootaa. Minivarastoon päästyämme heebo kasasi aivan pärinöissään laatikoita varastoon. Kertoi sitten, että hänellä on ennestään jo 5 samanlaista varastoa. Kaikki 10 neliön kokoluokkaa. 3 neliötä maksaa kuukaudessa suunnilleen 180 euroa, joten siitä voi käsittää paljonko sosiaalimuutoissa oli rahasta kyse. Varastot vuokrataan aina 3 kuukauden ajaksi. Tosin nykytilannetta en tiedä, voi olla muuttunut vuokra-aika kunnan sosiaalitoimessa. Mutta summa summarum. Valtavasti annetaan semmoiselle, joka ei halua muuttua mihinkään suuntaan. Mutta semmoiselle, jolla menee hetkellisesti huonosti, ei anneta oikeastaan mitään. Pitää aina olla pohjalla, ennenkuin tulee jotain.

[ 6 viestiä | ]