Kusipää Kusipää
Apustuksia Apustuksia
Korjasin kuvan Korjasin kuvan
Ascii Wars Ascii Wars
Kautta Teutateksen! Kautta Teutateksen!
Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3 Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3
miten traumatisoida kissa miten traumatisoida kissa
anime anime
Pitihän se arvata Pitihän se arvata
iita iita
Lol :D Lol :D
jonneli ja anneli jonneli ja anneli
Lukeminen kannattaa aina Lukeminen kannattaa aina
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
hauskaa hauskaa
11x11 pikseliä kertoo tarpeeks, lääh puuh ;)) 11x11 pikseliä kertoo tarpeeks, lääh puuh ;))
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
Truth is.. the game was rigged from the start Truth is.. the game was rigged from the start
Spänkyy Spänkyy
martti syrjä martti syrjä
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
mitä tämä taas on >.3 mitä tämä taas on >.3
EU SANNA SDP EU SANNA SDP
NOM NOM :3 NOM NOM :3
 688 näyttökertaa, 9 viestiä, 12.23 MB, 1 tiedosto
13.05.2025 20:30:00
[ + 9 - | ]

Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä

[80681] [tiedosto.mp4] [12.23 MB] [1280x720] [73.55s] [] []

neekeri

(1402)  · 

ammutaan

 · 

tyhmä

(63)  · 

neeger

(6)  · 

jenkit

(19)  · 

paskanahka

(148)  · 

murica

(55)  · 

ghetto

(23)  · 

slummi

(16)  · 

räppineekeri

(8)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

nigga

(56)  · 

nigger

(118)  · 

blm

(181)  · 

fentanyl

 · 

crack

(10)  · 

nisti

(97)  · 

narkkari

(48)  · 

diileri

(5)  · 

rikollinen

(111)  · 

rosvo

(85)  · 

pyörävaras

(28)  · 

kfc

(53)  · 

vesimeloni

(53)  · 

urban dindu

(36)  · 

kunta kinte

(20)  · 

simpanssi

(61)  · 

elukka

(29)  · 

loinen

(125)  · 

torakka

(21)  · 

haiseva

(54)  · 

oksettava

(43)  · 

kuvottava

(32)  · 

ruma

(136)  · 

hyvän mielen media

(25)
13.05.2025 23:29:11
#697531 [+6] Piilota Suosittele

Tuntuu olevan joku ikävä yhteys tuolla tumman pigmentin määrällä ja virkavallalta
tulevan hyvin yksinkertaisen käskyn noudattamatta jättämisellä.

Taisi olla veressä jotakin ajatuksen kulkuun vaikuttavaa, koska ihan täysillä ei tainnu käydä,
jos kuvitteli tuossa mitään muuta käyvän.

14.05.2025 19:50:31
#697667 [+2] Piilota Suosittele

Because he was suspiciously packing, and they were not wrong. Stupid cun.. i mean stunt or cunt tryin' to beat the cops.

14.05.2025 20:55:12
#697701 [+-] Piilota Suosittele

>>697589 Jenkeissä osavaltiosta riippuen ei itse aseen kantamisessa ole mitään outoa.
Suositellaan consealed carryä, koska ns. vähemmän provosoiva ja se, että
sitä ei pahimmillaan napata kotelosta ja käytetä sinua vastaan.

Toki open carrykin on valtiosta riippuen sallittu ja sitten saa mennä kadullakin
vaikka arska selässä hihnassa, mutta sitä ei suositella edes vakavamielisempien
aseharrastajien puolesta, koska hyvin provosoiva ja väärinkäyttö/vanhinko
kasvaneessa riskissä.

Yleisesti consealed carry on hyväksytty muoto suurimmassa osassa näitä
osavaltioita, jossa sitä ylipäätänsä saa pitää julkisesti mukana ja
osassa se on ainoa hyväksytty tapa, eli ei open carryä.

[ 9 viestiä | ]