Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon
Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi
aika typerää aika typerää
Sulla oli ongelmia erektion kanssa? Sulla oli ongelmia erektion kanssa?
valinta valinta
Liiiife is leiff... Liiiife is leiff...
nailed it nailed it
"As you can see our situation is shockingly grim." "As you can see our situation is shockingly grim."
runkkausta runkkausta
Järkyttävää Järkyttävää
Kukas hullu se nyt.. Kukas hullu se nyt..
Täältä niitä kissoja tulee :3 Täältä niitä kissoja tulee :3
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
Työ samakko Työ samakko
Irtonainen osa Irtonainen osa
Aina ei hoksaa, kun julkisilla Aina ei hoksaa, kun julkisilla
Kissapinopeli Kissapinopeli
Nouto itse Nouto itse
Omakuva 4 - ettäs tiedätte Omakuva 4 - ettäs tiedätte
Omakuva 2 - ettäs tiedätte Omakuva 2 - ettäs tiedätte
PASKA PASKA
pääsi uimaan pääsi uimaan
hauska kissakuva hauska kissakuva
Who's Your Daddy Who's Your Daddy
 536 näyttökertaa, 7 viestiä, 23.59 MB, 1 tiedosto, 12.03.2025 22:52:05
[ + 2 - | ]

unelma helsingissä

[79006] [kaupunkien_unelma.png] [23.59 MB] [3024x4032] [] []
kaupunkien_unelma.png

helsinki

(83)  · 

kaupunki

(31)  · 

käymälä

 · 

nisti

(97)  · 

elämänkoulu

(38)  · 

sdp

(558)  · 

jauhojengi

(65)
13.03.2025 02:49:47
#686179 [+1] Piilota Suosittele

Ei mitään järkeä. Tuoltaku heräät sen 4 tunnin päästä, niin pitää jo saada uus satsi. Kuinka pahan rikoksen tekevät että saavat sen?

Kannatan silti käyttöhuoneita koska siellä noi voi tappaa toisensa veloista ja "veloista", sekä kuolla kunniakkaasti yhdessä, ei julkisissa vessoissa.

Viitti edes koskea niihin käydäkseni kusella ku ties mitä puukkoa ja piikkiä on vastassa 😤

13.03.2025 03:16:53
#686211 [+-] Piilota Suosittele

Eikös noihin voisi integroida automaagisen zyklonisuihkun jälkipoltolla seuraavien käyttäjien hygieeniaa ajatellen?

14.03.2025 06:00:05
#686496 [+2] Piilota Suosittele

>>686453
Lattialla nukkuvasta pedrosta en osaa sanoa mitään, voi olla jo keskitason sekakäyttäjä.

Mutta kummankin kenkien kunnosta voi päätellä että jätkät laahustaa jonkin verran katuja ja yleensä noilla meriiteillä tarkoittaa ettei jätkät ole aktiivi liikkujia omasta tahdostaan.

[ 7 viestiä | ]