Paita Paita
Hirttovinkkejä jouluksi Hirttovinkkejä jouluksi
Pizza kuuluu ananakseen Pizza kuuluu ananakseen
Luukku 20 Luukku 20
Uutiskynnys Uutiskynnys
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Ei paljon kinosta Ei paljon kinosta
Piirsi kamunsa yhden aasialaisen tyttönsä sijasta Piirsi kamunsa yhden aasialaisen tyttönsä sijasta
Onne muhkeet :3 Onne muhkeet :3
Belka ja Strelka Belka ja Strelka
Spoop Spoop
Ismo käy kauppaa Ismo käy kauppaa
Rauta Impi Rauta Impi
GET OUT OF MY CAR! GET OUT OF MY CAR!
Spermatesti Spermatesti
Suomen somaliliitto Suomen somaliliitto
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
Random strippejä Random strippejä
Kauneus ensin Kauneus ensin
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
Peruskommari Peruskommari
Maastoauto Maastoauto
Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo
Game of Cookies Game of Cookies
 505 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.31 MB, 1 tiedosto, 02.08.2025 19:45:45
[ + 1 | ]

minirilli

[82127] [dc35cf0f2dc977f3.mp4] [7.31 MB] [640x640] [59.23s] [] []

näppärä

 · 

grilli

(68)  · 

diy

(10)
03.08.2025 15:17:48
#709943 [+1] Piilota Suosittele

>>709800 Ns. tyhjä polttoaine säiliö/astia on tyypillisesti se vaarallisin.
Yks naapuri kauan sitten päätti, että hän vähän fiksaa vanhaa säiliötä, jossa
ollut polttoöljyä traktoreille.

Raahas hallin eteen ja kävi taskulampun kanssa läpi, ettei siellä ollut silminnähden
yhtään mitään. Siinäkohtaa, kun rälläkän laikka ekat kipinät hieras pöntön kylestä
ruostereiän vierestä, niin jysähti.

Täyttöputken päässä ollu korkki ampui hallin peltiseinän läpi ja toppasi takana olleen traktorin takalanaan, josta viellä lähti maalia. Ruostereikä, josta kipinät meni sisään repesi kunnolla aukia ja rälläkkä lensi
käsistä paineaallon takia.

Ihme, että ei ukolle itselleen käynyt mitään muuta, kuin että korvat soivat viellä
iltapäivälläkin. Meni projektin viimeistely seuraavalle päivälle...

03.08.2025 17:09:15 | 17:09:55
#709971 [+1] Piilota Suosittele

>>709943
En tarkoittanut että se räjähtäisi, sumuttaisi vain kaasut silmille ne jäädyttäen. "tyhjä" pullo on todellakin vaarallisempi, ellei se sitten ole oikeasti tyhjä johon vaaditaan jo muutakin kuin venttiilin avaamista tai löpönlaskua koska siellä on happea.

Typerää kun peleissä ja elokuvissa ne aina räjähtävät, koska oletan ettei ns. tyhjiä pulloja ja tynnyreitä tai auton tankkeja (autoja) säilytetä siten.

[ 9 viestiä | ]