Videoita Videoita
Tekoälyn tekemää musiikkia Tekoälyn tekemää musiikkia
Maksa sitten verelläsi Maksa sitten verelläsi
Mis on gini? Mis on gini?
Pääsiäis munastajat Pääsiäis munastajat
jänö jekuttaa koiraa jänö jekuttaa koiraa
Saat mitä ansaitset Saat mitä ansaitset
Dicke Freundin Dicke Freundin
Dj tiesto Dj tiesto
Pilves lomille :D Pilves lomille :D
huvä pylly huvä pylly
Haamujengi hommissa Haamujengi hommissa
Grab That Ass San Nippori Grab That Ass San Nippori
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Setämiehen uudet kujeet Setämiehen uudet kujeet
pajeet from tech support pajeet from tech support
Persujen kommarivihan syy Persujen kommarivihan syy
Syöminen Syöminen
käärijä käärijä
Apu on paskana Apu on paskana
jotta norjalainenkin ymmärtäisi jotta norjalainenkin ymmärtäisi
börhes börhes
älkää juoko 2 litraa spermaa älkää juoko 2 litraa spermaa
talvi yllätti autoilijat talvi yllätti autoilijat
 729 näyttökertaa, 25 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 21.05.2021 04:50:00
[ + 1 | ]

Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter

[54005] [tiedosto.png] [1.01 MB] [877x1241] [] []
tiedosto.png

iiris flinkkilä

 · 

suvakki

(153)  · 

iris

21.05.2021 08:39:27 | 08:41:01
#465402 [+-] Piilota Suosittele

Tuollaisena se muiden valkoisten heteromiesten puolesta puhuva valkoinen heteromies näyttäytyy. Joka ei tietenkään tarkoita, että kaikki valkoiset heteromiehet olisivat tuollaisia, vaan vain ne, joilla on kova ääni ja jotka kuvittelevat puhuvansa kaikkien puolesta puhuen kuitenkin vain omasta puolestaan.

21.05.2021 09:11:55
#465410 [+-] Piilota Suosittele

>>465402 Joo ja samaan aikaan on ihan fine joidenkin mielestä lokeroida kaikki valkoiset hetero miehet samaan kastiin mutta auta armias jos sanot jotain saman tyylistä jostakin toisesta ihmisryhmästä niin olet rasisti natsi sovinisti jne.

21.05.2021 09:35:59
#465413 [+-] Piilota Suosittele

>>465410
Ensin on täytynyt olla omasta puolestaan pelkäävä ja mamuista uliseva veehooämmä. Vasta sen jälkeen tulee satiiri, joka tekee pilaa omasta puolestaan pelkäävästä ja ulisevasta veehooämmästä.

21.05.2021 09:36:05
#465414 [+-] Piilota Suosittele

>>465402 Vaikka tuo thugin kaltainen ölisijä nyt näyttäytyyki tuollaisena muille niin on siellä totuuden hiven. Se on toki monille vaikeaa poimia koska tämä näyttäytyy niin vastenmieliseltä että ylimieliset ei lähde purkamaan ollenkaan hänen ajatuksiaan osiksi ja keskustelemaan. Seurauksena sitten ääriajattelu ja sit ihmetellään mistä tää kaikki lähti. "Vihapuhetta" vastaan käydään keskustelemalla ei sensuroimalla tai jättämättä keskustelematta. Ottakaa ihmiset härkää sarvista ja jutelkaa muiden ihmisten kanssa jos haluatte että yhteiskunta olisi samalla aallonpituudella.

21.05.2021 10:14:50
#465421 [+-] Piilota Suosittele

>>465414
Tuo on suomalainen vastine ”puuro on pahaa” -pojille. On siinä ”puuro on pahaa” keississäkin varmaan joku totuuden siemen. Tosin oma lähinäkö on jo niin heikko, että itse en siemeniä näe.

21.05.2021 10:26:17 | 10:36:33
#465423 [+-] Piilota Suosittele

ulosanti on paikoin valitettavan hyökkäävää, mutta kyllähän tuossa tuodaan esille epäkohtia joihin yhteiskunnan pitäisi puuttua
mutta se olisi hankalaa eikä kiinnosta, tehdään sensijaan pilakuva ja keksitään pilkkanimi

21.05.2021 14:23:34
#465467 [+-] Piilota Suosittele

>>465402
Tuollaisena se muiden valkoisten heteromiesten puolesta puhuva valkoinen heteromies näyttäytyy.

No jos näet tuollaisena kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi, niin en kyllä enään yhtään ihmettele :D

21.05.2021 22:44:45
#465567 [+-] Piilota Suosittele

>>465562
Voi ei, tuliko paha mieli? Olisit ajatellut silloin kun aloitit vittuilun. No mut heippa vaan! Ja muista taas tehdä joku väkivallalla uhkaileva kommentti. Se auttaa varmasti.

[ 25 viestiä | ]