Taas näitä pippelitytyjä Taas näitä pippelitytyjä
ihana nainen ihana nainen
Fingerpori Fingerpori
En ole vegaani. En ole vegaani.
Helttoja Helttoja
Oikein selfiehomolle Oikein selfiehomolle
Läheltäpiti tilanteita Läheltäpiti tilanteita
Jutun juurta Jutun juurta
Yksinäiset vuoret 4/4 Yksinäiset vuoret 4/4
Paukku ties sen jo aikoinaan Paukku ties sen jo aikoinaan
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Paska päivä Paska päivä
Tottakai se on valmis Tottakai se on valmis
ei hätää minä pelastan teidät :3 ei hätää minä pelastan teidät :3
Erinlainen Titanic Erinlainen Titanic
Videokokoelma Videokokoelma
Israelin ja Yhdysvaltojen väliset suhteet Israelin ja Yhdysvaltojen väliset suhteet
Ison koiran lelu Ison koiran lelu
Sytyttimen entisöinti Sytyttimen entisöinti
Muna Muna
Impotentti Impotentti
Pätmänni & pojjaat Pätmänni & pojjaat
Vapaan kasvatuksen tulokset... Vapaan kasvatuksen tulokset...
Lol Lol
 748 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.92 MB, 1 tiedosto, 05.02.2025 11:34:36
[ + 9 - | ]

Nekkuli on oikeassa

[77743] [tiedosto.mp4] [4.92 MB] [460x816] [54.13s] [] []

uk

(31)

britit

(8)

neekeri

(1401)
05.02.2025 17:25:59
#678580 [+5] Piilota Suosittele

>>678528 Aksentista päätellen on asunu briteissä tovin ellei koko ikäänsä.
Tiedostaa, että mitä kulttuureja taustoista löytyy ja on huomattavasti
tyytyväisempi brittiläiseen hyvinvointiin, kuin sukujuurien velvollisuuksiin.

Lyhyesti: tajuaa, että omatkin olot loppupelissä heikkenee, jos kantaväestö
antaa liikaa tonttia sellaisille tahoille, jotka eivät ole kirjoitetun
historian aikana toimineet minkään muun, kuin oman perseen etujen mukaisesti.

06.02.2025 20:04:36
#678799 [+3] Piilota Suosittele

>>678580
Mä kuuntelin kuulokkeet pöydällä.. nyt päässä, onko tuo jotain neekerienglantia?

Ja joo, tuolla ja myös Ranskassa on tarpeeksi neekereitä ihan ilman pakolaisuuttakin jo siirtomaa-ajoilta.

06.02.2025 22:50:20
#678834 [+2] Piilota Suosittele

>>678799 Sanoisin, että siinä on sitä tummaa aksenttia seassa.
Vähän sama, kuin melatoonisesti rikkailla amerikkalaisilla on paha tapa
molottaa välillä todella vaikeasti ymmärrettävää englantia, vaikka
varsinaisesti eivät ole maahanmuuttajia tai siirtolaisia.
Ja tuota esiintyy lähinnä juurikin tuollaisissa porukoissa koko ikänsä
asuneilla.

Aluekohtaiset aksentit on erikseen, joita esiintyy kaikkialla, mutta noilla
tuo on silti jotenkin jo näkemättä tunnistettava tyyli, joka tahtoo
korvaan erottua vaaleampihipiäisistä puhujista.

07.02.2025 21:13:03
#678987 [+2] Piilota Suosittele

>>678834
Tuli leffa Snatch - 2000 tuosta mieleen kovasti. Noh, siinä on useampi neekeri jotka eivät sitten onnistu missään, enkä ihmettele nykyään, mutta kun näin niin mitä vittua 😂

[ 9 viestiä | ]