Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Cynthia Ann Stephanie Lauper Cynthia Ann Stephanie Lauper
pulkka liuke mäki pulkka liuke mäki
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
börk börk
Kreivi Virgil vs Paroni Chadé Kreivi Virgil vs Paroni Chadé
Rumia Nykänen Rumia Nykänen
hapokasta hapokasta
buffin telaripiiska buffin telaripiiska
Tupen rapinat Tupen rapinat
Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi
>ritariripari >ritariripari
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Väärä aika, väärä paikka Väärä aika, väärä paikka
Et pääse minusta näin vähällä Et pääse minusta näin vähällä
ammuskelut ammuskelut
Samppakaljat rinnoille Samppakaljat rinnoille
Tilannekuvaa Hapsen kotoa Tilannekuvaa Hapsen kotoa
Sushirullan nussimisohjeet Sushirullan nussimisohjeet
Omat setit Omat setit
Alkoholin vaarat Alkoholin vaarat
autismia autismia
illonen possu illonen possu
Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan
 656 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.02.2025 09:56:26
[ + 4 | ]

Pätevä ohje

[77742] [0.jpg] [0.05 MB] [720x900] [] []
0.jpg

natsit

(47)  · 

nazi

(43)
05.02.2025 10:50:23 | 10:53:12
#678517 [+6] Piilota Suosittele

maailmassa jossa kaikki ovat natseja sana ei tarkoita enää mitään
eli ei tässä muuta ku että heil sun heiluvilles

05.02.2025 13:51:46 | 13:55:55
#678541 [+3] Piilota Suosittele

Tässä nähdään miten vitun tyhmiä suvakit on jos joku on eri mieltä niin vedetään natsikortti hihasta.

05.02.2025 13:58:42
#678543 [+-] Piilota Suosittele

>>678538
Mää luulen et sain jonkun työkammon tosta paikasta. Vaikkakin se on selkä mikä mulla on romuna etten voi tehä töitä nii mua kammottaa työt jos joutus samanlaisee paikkaa.
Piti elämä aueta fileoitsijana ja tienata keskiluokan palkkaa sillä mut virolainen halpatyövoima vei mun duunin ja jouduin samoille palkoille enkä päässy edes fileoimaan.
Ois pitäny pysyä tampereen kauppahallissa vittu.

05.02.2025 16:54:28
#678573 [+5] Piilota Suosittele

Milloinkahan nämä kahden markan demarit ja ryssät ymmärtää, että äärioikealla ei ole nazeja? :) vaan ne ovat suoraan demarien kainalossa, mutta vasemmallapuolella. rasisteja toki löytyy äärioikealta.. mutta rasismi ei ole sidoksissa oikeisto vasemmisto akselilla, niin kuin natzit todistavat ja nykypäivän vokettajatkin omalla"käänteisellä/positiivisella syrjinnällään" joka on monessa tapauksessa vain rasismia.

[ 15 viestiä | ]