Kobi the Alaskan Klee Kai and his heartfelt scream! Kobi the Alaskan Klee Kai and his heartfelt scream!
Nyyttinekroosi Nyyttinekroosi
Sä oot nolannu ittes Sä oot nolannu ittes
Mietelause Mietelause
Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä
Aurinkoinen päivä Aurinkoinen päivä
Lahja viholliselle Lahja viholliselle
Slap Bet Slap Bet
Mega Drive - Flawless Mega Drive - Flawless
Helsinki calling Helsinki calling
Ei jaksa keksiä otsikoita 64 Ei jaksa keksiä otsikoita 64
Kuumotus Kuumotus
Raappis ja Paint Raappis ja Paint
Wtf Wtf
Uusi mene Uusi mene
Jälleen ajankohtainen Jälleen ajankohtainen
Life imitates art Life imitates art
Ei jaksa keksiä otsikoita 65 Ei jaksa keksiä otsikoita 65
Rasvan lento ja perse/ tuhka Rasvan lento ja perse/ tuhka
Sotahommat hoituu, kyl näi on Sotahommat hoituu, kyl näi on
Kyaa~! Kyaa~!
Ei jaksa keksiä otsikoita 68 Ei jaksa keksiä otsikoita 68
Ei jaksa keksiä otsikoita 66 Ei jaksa keksiä otsikoita 66
Ullatus Ullatus
 744 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.92 MB, 1 tiedosto, 05.02.2025 11:34:36
[ + 9 - | ]

Nekkuli on oikeassa

[77743] [tiedosto.mp4] [4.92 MB] [460x816] [54.13s] [] []

uk

(31)

britit

(8)

neekeri

(1397)
05.02.2025 17:25:59
#678580 [+5] Piilota Suosittele

>>678528 Aksentista päätellen on asunu briteissä tovin ellei koko ikäänsä.
Tiedostaa, että mitä kulttuureja taustoista löytyy ja on huomattavasti
tyytyväisempi brittiläiseen hyvinvointiin, kuin sukujuurien velvollisuuksiin.

Lyhyesti: tajuaa, että omatkin olot loppupelissä heikkenee, jos kantaväestö
antaa liikaa tonttia sellaisille tahoille, jotka eivät ole kirjoitetun
historian aikana toimineet minkään muun, kuin oman perseen etujen mukaisesti.

06.02.2025 20:04:36
#678799 [+3] Piilota Suosittele

>>678580
Mä kuuntelin kuulokkeet pöydällä.. nyt päässä, onko tuo jotain neekerienglantia?

Ja joo, tuolla ja myös Ranskassa on tarpeeksi neekereitä ihan ilman pakolaisuuttakin jo siirtomaa-ajoilta.

06.02.2025 22:50:20
#678834 [+2] Piilota Suosittele

>>678799 Sanoisin, että siinä on sitä tummaa aksenttia seassa.
Vähän sama, kuin melatoonisesti rikkailla amerikkalaisilla on paha tapa
molottaa välillä todella vaikeasti ymmärrettävää englantia, vaikka
varsinaisesti eivät ole maahanmuuttajia tai siirtolaisia.
Ja tuota esiintyy lähinnä juurikin tuollaisissa porukoissa koko ikänsä
asuneilla.

Aluekohtaiset aksentit on erikseen, joita esiintyy kaikkialla, mutta noilla
tuo on silti jotenkin jo näkemättä tunnistettava tyyli, joka tahtoo
korvaan erottua vaaleampihipiäisistä puhujista.

07.02.2025 21:13:03
#678987 [+2] Piilota Suosittele

>>678834
Tuli leffa Snatch - 2000 tuosta mieleen kovasti. Noh, siinä on useampi neekeri jotka eivät sitten onnistu missään, enkä ihmettele nykyään, mutta kun näin niin mitä vittua 😂

[ 9 viestiä | ]