mielikuvani 4evilistä :-D mielikuvani 4evilistä :-D
Täs pitää tietää toi sukelluspeli Täs pitää tietää toi sukelluspeli
Orange county chicken choppers Orange county chicken choppers
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
Kartta Kartta
Goatse Goatse
et tu, brute? et tu, brute?
Israel on pieni maa Israel on pieni maa
Muinaista persialaista viisautta Muinaista persialaista viisautta
Ei silti niin käytännöllinen taito Ei silti niin käytännöllinen taito
Tissit Tissit
South Park - Safe Space - "In My Safe Space" South Park - Safe Space - "In My Safe Space"
Lapin vaativa asiakaskunta Lapin vaativa asiakaskunta
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34) Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34)
Hapsin googlehaut Hapsin googlehaut
Iinekselle kyytiä Iinekselle kyytiä
Nyyaaaargh! Nyyaaaargh!
"Huumori on defenssi." "Huumori on defenssi."
Olen kieroutunut, tiedän, tiedän Olen kieroutunut, tiedän, tiedän
Pysähtyi käskystä Pysähtyi käskystä
Luolastosta ulos Luolastosta ulos
Ei ole mun! Ei ole mun!
 936 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 04.02.2019 20:19:00
[ + 2 - | ]

Monikulttuurisuus on rikkautta...

[23827] [img97611.png] [0.72 MB] [793x805] [] []
img97611.png

raiskaus

(91)  · 

tilastot

(9)
04.02.2019 23:28:42 | 23:32:25
#155679 [+-] Piilota Suosittele

toi väitetty ~37% on muuten sitten itseasiassa ero tiedossaolevien rikosepäiltyjen kasvuprosentin ja raiskausrikosten kasvuprosentin välillä, ja väitetty ~17% on itseasiassa erotus kun vähennetään se ulkomaan kansalaisten osuus tiedossaolevien rikosepäiltyjen prosentista. väitökset lukujen syistä ovat siis suoraa hevon paskaa. olettaen tietenkin kasvoarvolla että kyseinen kuvakaappaus postaajan blogista on tosissaan poliisin tilasto eikä random kuvamuokkaus https://www.piiakattelus.fi/blogi/pohjanmaalla-raiskausrikokset-rajahtaneet-kasiin/

kai te nyt herranjumala ymmärrätte että akan väitökset on puuta heinää sen omien todisteidensa nojalla?
edit: toi linkkaamani blogipostaus on kanssa aika hulvaton, koska eukko kirjottaa omalla sivullaan itse itestään kolmannessa persoonassa, puhumattakaan somejaoista joita se omalle sivulleen antaa

[ 6 viestiä | ]