sehän sopii <: sehän sopii <:
Slayjer Slayjer
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
White Power! White Power!
Hyvää syntymäpäivää Kenway Hyvää syntymäpäivää Kenway
Volkkarin myyntiä Volkkarin myyntiä
Hermannin unet Hermannin unet
Moukarimies Moukarimies
psyko apu psyko apu
Kapteeni Kattströmming Kapteeni Kattströmming
Pääsiäinen tulee, oletko valmis Pääsiäinen tulee, oletko valmis
taitettava näyttö taitettava näyttö
tassut :3 tassut :3
mikä sinä olet :3 mikä sinä olet :3
Hävittäjäoletetut leikkimässä Hävittäjäoletetut leikkimässä
se on kiinni ja pysyy se on kiinni ja pysyy
Kaljaa Kaljaa
Noita Noita
Koe Cornelius Koe Cornelius
Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja Kotona juominen on turvallisempaa ei tarvii pelätä baariruusuja
Big brotherin huippuhetket Big brotherin huippuhetket
Siitä tulee vielä parempi kuin uusi! Siitä tulee vielä parempi kuin uusi!
Lopettakaa kaikki Lopettakaa kaikki
Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta
 507 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 16:24:58
[ + 2 | ]

tärinä kiihtyy :D

[77278] [absolute-cringe.jpg] [0.08 MB] [763x1280] [] []
absolute-cringe.jpg

vassari

(122)  · 

tärisee

(10)  · 

ulisee

(10)  · 

cringe

(22)  · 

mitään eivät voi

23.01.2025 17:45:42 | 17:46:00
#675380 [+6] Piilota Suosittele

Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?
Natseja! Natsit! Te olette natseja! Ei natseja helsinkiin! Ei natseja mihinkään!


Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

23.01.2025 18:37:03
#675402 [+1] Piilota Suosittele

>>675380
Venäjä hyökkäs Ukrainaan, koska siellä on väitetysti natseja hallinnossa

Samaan aikaan mitä tekee vasemmisto?

Vasemmistoliitto pitää näemmä historiallisista arvoista kiinni, sekä syöttää ryssän lapaan. Yllätyitkö ?

24.01.2025 00:22:25
#675471 [+4] Piilota Suosittele

Tämä on hauskaa kun vassarinperkeleet eivät edes tajua lisäävänsä kuumia hiiliä omaan sukkaansa, se pitää niille erikseen kertoa kuten Sanna Ukkola juuri teki, mutta se ei silti mene niiden pikkuriikkiseen pähkinäaivoon ei edes väkisin. Hyvä niin, ehkä oikeistolla on sauma ensivaaleissa, vaikka paljon epäilen.

[ 12 viestiä | ]