Tämä on hauskaa kun vassarinperkeleet eivät edes tajua lisäävänsä kuumia hiiliä omaan sukkaansa, se pitää niille erikseen kertoa kuten Sanna Ukkola juuri teki, mutta se ei silti mene niiden pikkuriikkiseen pähkinäaivoon ei edes väkisin. Hyvä niin, ehkä oikeistolla on sauma ensivaaleissa, vaikka paljon epäilen.
[
12 viestiä
|
]
⭰
kjehröh
Li Andersson
älykäs keskustelu vassarin kanssa
Perusvassarien profiilit
Vassari tappelee AI:n kanssa
Ihana mies
Ihana nainen
Tervettä menoa Vasemmistoliitossa
rodullistettu
Vassari Alden
oltermanne
Sannuli VS Annuli
ultra-karen
sillävälin helsinki ilman natseja kulkueessa
Minun valinta
Gunslinger
husu hussein
Panomies
Suvi "talousnero" Auvinen
vassareitten avohoidokki uhittelee raskaana olevaa naista