LÄÄH PUUH LÄÄH PUUH
intialainen huvipuisto intialainen huvipuisto
BING BING
Pajunkissoja ja vitsejä Pajunkissoja ja vitsejä
Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi
persettä persettä
täs mä täs mä
Luolasto kevät miitti 2026 Luolasto kevät miitti 2026
Iran elokuva Iran elokuva
Isä pepan ruohonleikkuri tarina Isä pepan ruohonleikkuri tarina
Sosialisti ja Yle Sosialisti ja Yle
huppista huppista
Oululaisen voileipäkriisi Oululaisen voileipäkriisi
kissalle kulttuuria kissalle kulttuuria
JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI
Pyllytin Pyllytin
japanianialaista casual racismia japanianialaista casual racismia
suora kutonen suora kutonen
Tämä mies on usan paras ihminen Tämä mies on usan paras ihminen
multikill multikill
Pyllerö Pyllerö
ikkunanpesua ikkunanpesua
yllätyys yllätyys
Väri on tie rikkauksiin Väri on tie rikkauksiin
 710 näyttökertaa, 10 viestiä, 14.88 MB, 6 tiedostoa, 19.03.2025 02:49:25
[ + 1 | ]

6 juttua

[79280] [tiedosto_1.jpg] [0.07 MB] [677x875] [] []
tiedosto_1.jpg
[79279] [tiedosto_2.mp4] [6.01 MB] [720x1280] [25.36s] [] []
[79278] [tiedosto_3.png] [0.47 MB] [571x585] [] []
tiedosto_3.png
[79277] [tiedosto_4.jpg] [0.11 MB] [526x1139] [] []
tiedosto_4.jpg
[79276] [tiedosto_5.mp4] [7.86 MB] [720x1280] [62.55s] [] []
[79275] [tiedosto_6.jpg] [0.36 MB] [1792x2048] [] []
tiedosto_6.jpg

koira

(1229)  · 

pentu

(83)  · 

vassari

(122)  · 

arhinmäki

(7)  · 

paperi

(32)  · 

bmw

(43)  · 

vilkku

(5)  · 

auto

(729)  · 

tasa-arvo

(22)  · 

ilmasto

(42)  · 

vasemmisto

(216)  · 

li andersson

(29)  · 

renkaat

(10)
19.03.2025 03:54:44
#687335 [+-] Piilota Suosittele

Persujen bb-tähti/paskahousu nykyinen meppi kritisoi Marinin hallitusta avustajien määrästä.
Nyt sillä tiktok flanellipaidalla on 10 avustajaa.

20.03.2025 02:40:54
#687595 [+-] Piilota Suosittele

>>687473
On sillä ny kymmenen. Toisin ku muut politrukit niin kerto miks.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011101108.html

tl:dr

Jokaisella mepillä on 30+ donaa käytettävissä avustajille per kuukausi. Jos sulla on yks avustaja niin maksat sille sitten sen summan jos haluat. Sen sijaan jos sulla on vaikka 10 avustajaa (jotka ei oo sun kavereitakaan ees) niin jaat sen rahan, eli se on 3 tonttua per pää. Jos sulla ei oo ainuttakaan apuria niin EU ei maksa niitä rahoja takas Suomelle joten on järkevää ottaa käyttöön koko fyffemäärä. Sillä on avoimen haun kautta valikoidut avustajat eikä oo suosinu kavereitaan.

Mahtaakohan muilla suomen mepeillä olla sama idea taustalla, sitä sopii kysyy.

21.03.2025 03:04:32
#687851 [+-] Piilota Suosittele

>>687713
Mulla on kuule kolome Disneyn hyväksymää saunasolmua täällä imeskelemässä, saatana!

>>687765
Eikä mittään. Näin vaalien alla tulee vilkuiltua vähän nuita uutisiinkin päätymättömiä juttuja niin tiesin sillä vaan kertua. Mut mää vedän kuitenki niitä lukemisia ihan harrastuspohjalta aina vaan sillon ku luolasto on tiltannu :D

[ 10 viestiä | ]