pylly pylly
no racism no racism
Psykohuora Psykohuora
Kokataan yhdessä Kokataan yhdessä
Hyvä ystävä ja pomo Hyvä ystävä ja pomo
Saatanan jonnet Saatanan jonnet
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Antivaxxerit servattu Antivaxxerit servattu
oikea faaraokisu oikea faaraokisu
Tupakansavu paniikki uuuh. Tupakansavu paniikki uuuh.
afrikan lapset afrikan lapset
Parit mustat. Parit mustat.
Stop lying noob! Stop lying noob!
Looking for happinessi Looking for happinessi
tiger juggs tiger juggs
Kehtasikin! Kehtasikin!
Pitäiskö? Pitäiskö?
taikatemppu taikatemppu
tyronen taivas tyronen taivas
bite the curb bite the curb
Little orphan Little orphan
Etätyö Etätyö
Mamma tais kokeilla VitaeProta ;) Mamma tais kokeilla VitaeProta ;)
Talvisota Talvisota
 652 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 14.01.2025 20:25:23
[ + 2 | ]

Kremlin kenttä, Vnukovo

[76967] [FSB.jpg] [0.4 MB] [1907x799] [] []
FSB.jpg

putin

(186)  · 

lentokenttä

(6)  · 

ryssä

(246)
15.01.2025 01:14:55 | 01:17:23
#673245 [+2] Piilota Suosittele

>>673238
Toi on lentokenttä moskovassa. Norjalainen luulee löytäneensä jotain salaista

Vuonna 2010 lentoasema palveli 9,46 miljoonaa matkustajaa.[2] Kasvua edelliseen vuoteen oli 22,5 prosenttia. Vnukovo oli tuolloin Venäjän kolmanneksi suurin lentoasema.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Vnukovon_lentoasema

Nyt se luulee punaisia mattoja kremlin salaisiksi peiteliinoiksi <.< Voit vaikka googlettaa kun joku presidentti saapuu moskovaan niin siellä on *rumpujen pärinää* Punaisia mattoja :D

15.01.2025 09:57:59
#673318 [+1] Piilota Suosittele

>>673173
Itseasiassa vain toinen olin Putlerin kone. Kysymys kuitenkin on edelleen, että mikähän tässä on niin erikoista? Luuletko että googlen kuva on livenä tai jotain?

16.01.2025 02:50:39 | 02:51:52
#673512 [+-] Piilota Suosittele

>>673314
Saati sitten avastia :D

Mulla on AVG Free, sitä ennen Avira jonka jos kytki päälle, 100% CPU usage. Eli jonkin sortin malware siihen iskenyt. Tää näyttäis toimivan vaikka sanoo että pitäis kohta maksaa mutta se on Free ja sivuillakin lukee että jos, TAI SIIS KUN lakkaa toimimasta kun et osta, asenna uudelleen 🥴

17.01.2025 17:41:54
#673813 [+-] Piilota Suosittele

>>673685 Noinko se ahdistaa, ettet edes älyä lopettaa? Ei kun perhana, sinultahan on tietysti viinat loppu ja sinä tuskassa siellä kärtyät :D Kunnon vauvapää, vähän aikaa ilman liuottimia ja itku on taattu.

[ 16 viestiä | ]