Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
kumman valitsisit?
Naukkunaakka
Voisko joku kannatella tota?
Väyrynen
taikaa ;)
nyt se on sitten päätetty
Jussi
Maamiina
oioio
sillä välin kiinassa
Verorahamme hyötykäyttöön
börhennys :3
Mr pihvin toiveesta...
Lars Jacobin suihinotot
80-luvulla vaan oli kaikki paremmin
Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta
Donald Duck: The Riveter (1940, re-upload)
Valupertin posse illallisella
Lapsen tarina
:>
Partynigan tauti
Salilla on myös nähtävyyksiä
Pulsu ja Pertti pilkillä
wanha juttu
Edellinen
Seuraava
⭰
@Kenway
983
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.68
MB,
1
tiedosto,
18.03.2022 22:47:10
[
+
3
|
]
⇥
Voi VIT
[
62820
] [
tiedosto.mp4
]
[0.68 MB]
[640x360]
[
] [
]
Edellinen
putin
(186)
·
laukaisu
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Kahvakin jäi käteen
Wannabe
PäästäniPutin
Talutushihnassa
taputus
Sauli
Putin ostoksilla
viimeinen lento ;__;
joku tanssiva tyyppi
Pörh
SDP:n leffailta
kummallekki palanen
Mikäs putin aiot olla tänä perjantaina?
Homoilua
Trumpin sekoilut telkkarissa
Trump on paras presidentti kautta aikojen
Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni
Putin
Umpihomot treffeillä
Vova-setä ja Paša
Hihi hi hi
Sun vika!
Putin (zoomaa)
Sota on alkanut
⇥
+
3