Feels rare man t. seisaaltaanpyyhkijä Feels rare man t. seisaaltaanpyyhkijä
Noloa Noloa
Wohvelilukki Wohvelilukki
Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan
Esso vai Shell? Esso vai Shell?
Gomppania Spärde XD Gomppania Spärde XD
First world problems First world problems
Soivat kodinlaitteet osa 3 Soivat kodinlaitteet osa 3
Alogasleiri :DD Alogasleiri :DD
aku ankka sarjis: tsalgo aku ankka sarjis: tsalgo
sen sellainen sen sellainen
Pablo essobar Pablo essobar
Kirjoitti kirjeitä Kirjoitti kirjeitä
minä pelastan sinut :> minä pelastan sinut :>
Nigerialaiskirjeet 2 Nigerialaiskirjeet 2
Vitun ahvenanmaa :D Vitun ahvenanmaa :D
Idiootti Idiootti
Meiltä vain paskoja koruja Meiltä vain paskoja koruja
Bödkatti Bödkatti
Mitä jäbä duunaa? :3 Mitä jäbä duunaa? :3
puhia ei enää kiinosta puhia ei enää kiinosta
Jumalan rakkaus Jumalan rakkaus
pesulla <: pesulla <:
Kolme tytärtä Kolme tytärtä
 790 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 01.05.2024 01:47:44
[ + 1 | ]

Panssarikenraali Patton

[70274] [0.jpg] [0.16 MB] [700x1402] [] []
0.jpg

george

(13)  · 

patton

 · 

väärä

(15)  · 

vihollinen

02.05.2024 03:05:42
#617977 [+-] Piilota Suosittele

Chuchillhän ihan tosissaan ehotti Saksan antautumisen jälkeen, että Wehrmacht aseistetaan uudelleen ja käyvät sitten porukalla ryssien kimppuun. Sai potkut, mutta historia todisti aatteen oikeaksi.

02.05.2024 22:15:22
#618066 [+1] Piilota Suosittele

>>617977
Niino eihän hän saannut potkuja vaan hävisi vaalit. Mutta joo britit laati suunnitelman missä olisi lyöty neuvostoliitto ja tästähän salaisesta suunnitelmasta ei yhdysvallat tienneet. Että jos ois tienny niin Pattonkin ois saatettu ottaa sitten tosissaan ja ne ois voinnu jopa toteuttaa sen.

02.05.2024 23:05:49
#618069 [+-] Piilota Suosittele

>>618066
No joo, ei nyt siis potku-potkuja, mutta siirty muihin hommiin sittemmin. Ois muuten ollu meleko railakasta menoa ku ois liittoutuneet ja SS-miehet kurmottaneet ryssiä :D

03.05.2024 22:37:29 | 22:38:02
#618279 [+-] Piilota Suosittele

Jenkeissä oli kyllä sen verta sotataloutta, että oisvat vallanneet NL:n samalla, kaikki vaan olivat jo vitun uupuneita sotimiseen.

Ilman jenkkien apua NL olisi tuhoutunut, sota kestänyt vuoden pari pidempään, mutta lopputulos olisi ollut ei-kallista-kylmää-sotaa ja Saksa silti tuhottu.

[ 6 viestiä | ]