Likasanko 3459 02.06.2020 17:15:28 #349706 [+-] Piilota Suosittele neekeröt taisi juuri myöntää olevansa ongelma
digimummo 28596 03.06.2020 00:10:40 #349887 [+-] Piilota Suosittele Täähän on sama ku musulmaanit vinkuu siitä, että niitä pidetään raiskareina. Missäs on nyt Antsu-herra tilastojensa kanssa?
sonja 48561 19.06.2026 03:53:18 #758515 [+-] Piilota Suosittele Nii, 1% suomessa asujia tekee 20% kaikista raiskauksista.