Heippa! Heippa!
Kulliperse, suojeiljamme Kulliperse, suojeiljamme
Shoot your goo, my dude! Shoot your goo, my dude!
Yöt Arabiaaaaaan Yöt Arabiaaaaaan
Tukan suoristus Tukan suoristus
Voiko? Voiko?
Like father, like son Like father, like son
Homer ja mahtava meno tiukka etukeno Homer ja mahtava meno tiukka etukeno
Pińata Pińata
Ebin xD Ebin xD
Boku Boku
Onko näin? Onko näin?
Haavisto-sarjakuva Haavisto-sarjakuva
lol random xD lol random xD
Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
HNNNNNNGGGGGGGGGGH HNNNNNNGGGGGGGGGGH
hauskaa hehe hauskaa hehe
Stop testing! Stop testing!
hän on teitä kaikkia älykkäämpi hän on teitä kaikkia älykkäämpi
Hienovaraisen vittuilun taituri Hienovaraisen vittuilun taituri
Slinkies Slinkies
vitun feministit vitun feministit
Good for him Good for him
?????? ??????
 555 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 12.05.2025 16:11:03
[ + 3 - | ]

Vastuu

[80662] [tiedosto.png] [0.56 MB] [864x675] [] []
tiedosto.png

työpaikka

(9)

työhakemus

voitto

(27)

vai

laskut

väärä

(15)

vastaus

(11)
12.05.2025 20:50:41
#697388 [+4] Piilota Suosittele

Itse käyn töissä, jotta olisi varaa ruokaan ja asuntoon. Yrityksen kasvu on aivan yks hailee, kunhan pysyy pystyssä ja palkka maksetaan ajallaan.

[ 2 viestiä | ]