Kiltti tyttö Kiltti tyttö
Ole parempi kuin ajattelet itseäsi Ole parempi kuin ajattelet itseäsi
Tyrone vs tank Tyrone vs tank
kosken :3 kosken :3
Viiksimies temppuilee Viiksimies temppuilee
Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun? Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun?
Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin? Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin?
Sonja vauhdissa Sonja vauhdissa
vessa täynnä porukkaa vessa täynnä porukkaa
Big Basil Big Basil
Bileet Bileet
börhennys :3 börhennys :3
Tippurinen valtaus Tippurinen valtaus
born to be wilde born to be wilde
Suvakkifemakkoläskin raivo Suvakkifemakkoläskin raivo
boop :3 boop :3
Huonot bileet Huonot bileet
Eurooppa Eurooppa
gondola afganistan expriense gondola afganistan expriense
Cat Stevens Cat Stevens
kaverukset :3 :> kaverukset :3  :>
Huutista Huutista
Löytyi Löytyi
Julie d'Aubigny Julie d'Aubigny
 790 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 01.05.2024 01:47:44
[ + 1 | ]

Panssarikenraali Patton

[70274] [0.jpg] [0.16 MB] [700x1402] [] []
0.jpg

george

(13)  · 

patton

 · 

väärä

(15)  · 

vihollinen

02.05.2024 03:05:42
#617977 [+-] Piilota Suosittele

Chuchillhän ihan tosissaan ehotti Saksan antautumisen jälkeen, että Wehrmacht aseistetaan uudelleen ja käyvät sitten porukalla ryssien kimppuun. Sai potkut, mutta historia todisti aatteen oikeaksi.

02.05.2024 22:15:22
#618066 [+1] Piilota Suosittele

>>617977
Niino eihän hän saannut potkuja vaan hävisi vaalit. Mutta joo britit laati suunnitelman missä olisi lyöty neuvostoliitto ja tästähän salaisesta suunnitelmasta ei yhdysvallat tienneet. Että jos ois tienny niin Pattonkin ois saatettu ottaa sitten tosissaan ja ne ois voinnu jopa toteuttaa sen.

02.05.2024 23:05:49
#618069 [+-] Piilota Suosittele

>>618066
No joo, ei nyt siis potku-potkuja, mutta siirty muihin hommiin sittemmin. Ois muuten ollu meleko railakasta menoa ku ois liittoutuneet ja SS-miehet kurmottaneet ryssiä :D

03.05.2024 22:37:29 | 22:38:02
#618279 [+-] Piilota Suosittele

Jenkeissä oli kyllä sen verta sotataloutta, että oisvat vallanneet NL:n samalla, kaikki vaan olivat jo vitun uupuneita sotimiseen.

Ilman jenkkien apua NL olisi tuhoutunut, sota kestänyt vuoden pari pidempään, mutta lopputulos olisi ollut ei-kallista-kylmää-sotaa ja Saksa silti tuhottu.

[ 6 viestiä | ]