Isi murjaisee vitsin Isi murjaisee vitsin
matut vittuun matut vittuun
kiinalainen biisi kiinalainen biisi
Tulevaisuus yhdessä Tulevaisuus yhdessä
Muikea Muikea
hehe hehe
Whew! Whew!
Janne Ahonen Janne Ahonen
Yoinks! Yoinks!
wPaint wPaint
Yes Yes
BZZAAAAM BZZAAAAM
Hehe Hehe
ihania naisia ihania naisia
Höpinää töppösiin Höpinää töppösiin
Bödgöttelyä Bödgöttelyä
Juustonystävät Juustonystävät
Peeps Peeps
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ
Nugs Nugs
Ampiaiselle kyytiä Ampiaiselle kyytiä
Ihana nainen Ihana nainen
taidokasta :3 taidokasta :3
 822 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.58 MB, 1 tiedosto, 29.03.2024 15:10:18
[ + 3 | ]

Lampaanpaisti uuniin

[69305] [1000005085.jpg] [3.58 MB] [4624x3468] [] []
1000005085.jpg

paisti

(9)  · 

lammas

(59)
29.03.2024 19:37:40
#610392 [+2] Piilota Suosittele

Hyvännäköinen asetelma, ei siinä mitään. Itse en ole tainnut syödä lammasta ikinä. Toivotan @Psyyke :den mukaista Pääsiäistä, toivottavasti tukehdut tuohon elukkaan.

30.03.2024 01:38:24
#610470 [+-] Piilota Suosittele

>>610371
Mitä vikaa lampaassa on? Se on hyvää ja sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Kuulemani mukaan kebab on tehty usein lampaasta, joten voit maistaa sitä lähimmässä karvakäsiravintolassa.

[ 13 viestiä | ]