Alkaa usko mennä itselläkin. Alkaa usko mennä itselläkin.
peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kuu ukko laulu Kuu ukko laulu
Ano Ano
bäätmään bäätmään
Helsinki Helsinki
venäläinen naapuri venäläinen naapuri
Fuck yeah! Fuck yeah!
Solitary Experiments - The Edge of Life Solitary Experiments - The Edge of Life
uniikki uniikki
Suunta-aivo Suunta-aivo
Harjoittelua Harjoittelua
Saatanan suolaukot lopettakaa jo Saatanan suolaukot lopettakaa jo
Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon
kessurekka kessurekka
kivennäisvesi kivennäisvesi
pois tieltä pois tieltä
Potsi apu Potsi apu
Vlanna Purin? Vlanna Purin?
Pakkohoitoon Pakkohoitoon
True nudist True nudist
Saarikko Saarikko
Hissi käy ylhäällä Hissi käy ylhäällä
Jarlaa Jarlaa
 892 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 18:01:20
[ + 9 - | ]

Niin kerta!

[66715] [Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg] [0.58 MB] [1079x1612] [] []
Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

jussi

(53)
19.08.2022 18:05:34 | 18:05:52
#593685 [+6] Piilota Suosittele

Ainakin pari kolme ehkä saadaan toteutettua ihan vain lopettamalla Afrikan neekereille rahan lappaamisen.

19.08.2022 18:35:47
#593714 [+4] Piilota Suosittele

>>593685

Tästäkin systeemistä voi oikeasti miettiä kannattaako moinen? Ei kannata. Sitä tehdään siksi, että sieltä saa muutama kaveripiiristä hyvän työpaikan ja mittavan tukun tuohta. Neekerien hjelppimisellä ei olla saatu mitään positiivista aikaan.

Eivät halua itse opiskella miten kaivo tehdään ja miten pumppua ylläpidetään ja korjataan. Joka paikassa on sama vastaus: TE TEETTE MEILLE. TE KORJAATTE MEILLE.

Ruoka-apua sellaiselle porukalle, joka sikiää enemmän kuin kani eikä ruokaa riitä kaikille. Siitä huolimatta sikiää ja jengi kuolee nälkään. Kondomia niille pitää jakaa, eikä mitään ruoka-apua.

Afgaanien tilanteessa täysin sama lopputulema. Ei pienintäkään hyötyä ollut operaatioista muuta kuin tietylle porukalle rahaa ja työpaikka kouraan.

19.08.2022 19:52:50 | 19:53:20
#593765 [+1] Piilota Suosittele

Nuo on mainospuheita. Jos ei ole kokemusta siitä miten puolueet mainostavat itseään, voi tietysti erehtyä uskomaan niitä. Persutkin tais aikoinaan luvata jotain maahanmuuttoon liittyvää, mutta sitten kävikin niin, että istuivat hallituksessa kun taloon tuli 35000 uutta ”vuokralaista”.

19.08.2022 20:10:47
#593769 [+2] Piilota Suosittele

>>593765

Nimenomaan. Myös vaalipuhe on mainospuhe. Vaalilupaus on myös mainos. Kaikenlainen lupaus on mainos. Niiden ei tarvitse olla totta tai tapahtua.

[ 8 viestiä | ]