nää tulee ovellesi mitä teet? nää tulee ovellesi mitä teet?
näin se menee näin se menee
ihana nainen ihana nainen
konekivääri konekivääri
ninja robotti ninja robotti
sanna tanssii sanna tanssii
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
missä olit silloin? missä olit silloin?
videy peli videy peli
vesijohto vesijohto
vuoden äiti palkinto menee mustalaisille vuoden äiti palkinto menee mustalaisille
Puhelinvaras Puhelinvaras
Ihanat naiset Ihanat naiset
konekuskin epic skills konekuskin epic skills
S market S market
james bond james bond
Antiikin ajan hassutteluja Antiikin ajan hassutteluja
Myöhästyin:( Myöhästyin:(
frank frank
Digimummo, Psyyke ja sen äiti kaupassa Digimummo, Psyyke ja sen äiti kaupassa
vihreät nuoret vihreät nuoret
ankeriaita ankeriaita
ihana nainen ihana nainen
 888 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 18:01:20
[ + 9 - | ]

Niin kerta!

[66715] [Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg] [0.58 MB] [1079x1612] [] []
Screenshot_20220819-180049_Samsung-Internet.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

jussi

(53)
19.08.2022 18:05:34 | 18:05:52
#593685 [+6] Piilota Suosittele

Ainakin pari kolme ehkä saadaan toteutettua ihan vain lopettamalla Afrikan neekereille rahan lappaamisen.

19.08.2022 18:35:47
#593714 [+4] Piilota Suosittele

>>593685

Tästäkin systeemistä voi oikeasti miettiä kannattaako moinen? Ei kannata. Sitä tehdään siksi, että sieltä saa muutama kaveripiiristä hyvän työpaikan ja mittavan tukun tuohta. Neekerien hjelppimisellä ei olla saatu mitään positiivista aikaan.

Eivät halua itse opiskella miten kaivo tehdään ja miten pumppua ylläpidetään ja korjataan. Joka paikassa on sama vastaus: TE TEETTE MEILLE. TE KORJAATTE MEILLE.

Ruoka-apua sellaiselle porukalle, joka sikiää enemmän kuin kani eikä ruokaa riitä kaikille. Siitä huolimatta sikiää ja jengi kuolee nälkään. Kondomia niille pitää jakaa, eikä mitään ruoka-apua.

Afgaanien tilanteessa täysin sama lopputulema. Ei pienintäkään hyötyä ollut operaatioista muuta kuin tietylle porukalle rahaa ja työpaikka kouraan.

19.08.2022 19:52:50 | 19:53:20
#593765 [+1] Piilota Suosittele

Nuo on mainospuheita. Jos ei ole kokemusta siitä miten puolueet mainostavat itseään, voi tietysti erehtyä uskomaan niitä. Persutkin tais aikoinaan luvata jotain maahanmuuttoon liittyvää, mutta sitten kävikin niin, että istuivat hallituksessa kun taloon tuli 35000 uutta ”vuokralaista”.

19.08.2022 20:10:47
#593769 [+2] Piilota Suosittele

>>593765

Nimenomaan. Myös vaalipuhe on mainospuhe. Vaalilupaus on myös mainos. Kaikenlainen lupaus on mainos. Niiden ei tarvitse olla totta tai tapahtua.

[ 8 viestiä | ]