Minä sulle korkeuserot näytän >:3 Minä sulle korkeuserot näytän >:3
On siellä vähän kakkaakin On siellä vähän kakkaakin
Voittajafiilis :3 Voittajafiilis :3
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Rahat eivät koskaan vaihtuneet pizzaan ;___; >:3 Rahat eivät koskaan vaihtuneet pizzaan ;___; >:3
Ei käynyt lähelläkään Ei käynyt lähelläkään
Tassukarhu Tassukarhu
Sekosi saatana Sekosi saatana
Oi! Oi!
Spikanor mopoilemassa Spikanor mopoilemassa
Meni vaan sormi poikki Meni vaan sormi poikki
hehe hehe
Kymysys Kymysys
Pasianssi meni läpi Pasianssi meni läpi
SUOMI 100 SUOMI 100
Water doggo :3 Water doggo :3
Ota kultsi hampparia Ota kultsi hampparia
Pelasti koiron Pelasti koiron
Koiro Koiro
Tilaa Youtube Tilaa Youtube
Torstain muinaisjumala Torstain muinaisjumala
Hyviä unia Hyviä unia
Muna pilluun ah ah Muna pilluun ah ah
Kissakuvia Kissakuvia
 824 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 17:40:45
[ + 7 - | ]

SDP

[66714] [SDP.png] [4.1 MB] [2048x1449] [] []
SDP.png

sdp

(558)  · 

sanna marin

(322)  · 

pedari puolue

 · 

narkki sakki

 · 

12mm luoti hoitaa

19.08.2022 18:19:41
#593698 [+3] Piilota Suosittele

Sieltä on jo EU:lta sekä euroopan keskuspankilta varoituksia suomen lainoista sekä touhusta. Äkkiä napsahtaa sellainen päätös, joka tuli myös 90-luvulla.

Sitten alkaa napsumaan joka iikkaan.

20.08.2022 12:09:15
#593986 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtäisin öyhötyksen melkein mistä tahansa muusta, kuin liiasta velanotosta. Tajuaako keskiverto suomijuntti edes, että eu-maiden velat tulevat olemaan yhteisvastuulliset ennen tämän vuosikymmenen loppua, jolloin on silkkaa typeryyttä olla ottamatta kaikkea mitä irti saa ennen laskun tuloa. Niin kuin istuisi ravintolassa kuivin suin muiden kiskoessa kaksin käsin viinaa yhteiseen piikkiin, lopussa kuitenkin lasku jaetaan tasan.

Mieluiten toki infrastruktuuriin ym. julkisiin hankkeisiin sijoitettuna ne velkarahat, konkreettista hyötyä vuosikymmeniksi eteenpäin.

Se 90-luvun aika oli ja meni, missä velat olivat jokaisen valtion oma asia ja säästämisessä oli jotakin mieltä, siinä eu-jäsenyyden myötä. Että ihan noottia, paljonkohan noottia tulee niille isoille maille joilla on velkaa rapiat 200% bkt:stä, ero on siinä välittävätkö paskaakaan.

[ 2 viestiä | ]