neuvosto insinööripornoa (Ascota 170 mechanical computer) neuvosto insinööripornoa (Ascota 170 mechanical computer)
Fffuuu Fffuuu
lamborghini lamborghini
Pirijantai Pirijantai
vammane vammane
Joulukalenteri 2021 - Luukku 22 Joulukalenteri 2021 - Luukku 22
Siksi PS! Siksi PS!
Hyvin sutii! Hyvin sutii!
Ruoka avun saalis 27.12. Ruoka avun saalis 27.12.
Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa
nigga nigga
Mää ja Valupera viime kerralla Mää ja Valupera viime kerralla
Anglot ja Juutalaiset on tiimiä Anglot ja Juutalaiset on tiimiä
Likka kivi ja Kim Likka kivi ja Kim
Sotaveteraani vai muslimiakka? Sotaveteraani vai muslimiakka?
Hyvää kommunismia! Hyvää kommunismia!
Ankkalinna: mädätetty Ankkalinna: mädätetty
Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️ Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️
joulu tähti joulu tähti
ihana nainen ihana nainen
Ei helvetti Ei helvetti
Kun neekeri saa tietää että Juutalaiset pyörittivät orjakauppaa Kun neekeri saa tietää että Juutalaiset pyörittivät orjakauppaa
Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen
Supo seuraa kaikkialla Supo seuraa kaikkialla
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]