Ylisotaspurdo Ylisotaspurdo
Teemu Raivona Teemu Raivona
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka
pitkässä ruohikossa :3 pitkässä ruohikossa :3
Mörkö apu apustus Mörkö apu apustus
I fits :3 I fits :3
\../_ \../_
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Huiwaiwei Huiwaiwei
Karvat läks Karvat läks
Mielipide Mielipide
Kakkibyllet Kakkibyllet
Ja töihin... Ja töihin...
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Katsotaan Katsotaan
Sotilaan syntymäpäivä Sotilaan syntymäpäivä
Kids say the nuttiest things Kids say the nuttiest things
Tassut luistaa Tassut luistaa
Oli ihan pakko... Oli ihan pakko...
Herää poikani! Herää poikani!
venäläinen esileikki venäläinen esileikki
Pepardo Pepardo
Psykoosi tiivistyy Psykoosi tiivistyy
Isot kissat Isot kissat
 1 234 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 06.02.2021 14:35:57
[ + 11 - | ]

lauantaiaamu

[51560] [viinabilbo.jpg] [0.04 MB] [500x499] [] []
viinabilbo.jpg

bilbo

(5)  · 

kossu

(13)  · 

lotr

(97)  · 

viina

(136)  · 

valupertti

(86)
07.02.2021 00:15:52
#436690 [+-] Piilota Suosittele

Pariviikkoa sitten meni ainakin neljänä päivänä ko. viikkona litran pullo Suomi-viinaa koska oli tehtäviä, joita en millään olisi pystynyt suorittamaan ilman humalatilaa ja viinaa on helpompi piilottaa juomapulloon kun vastaava määrä olutta. Oli kyllä tunne, että deleriumin rajoilla käytiin. Enään ei kirkasta kuin korkeintaan kerran viikossa ja vahvemmin laimennettuna.

[ 5 viestiä | ]