Mjaa.. noh.. jos homma ois tyyliin meatles monday, ja sen 400g jauheliha paketin sijaan saisin maanantaisin 400g guugunaa niin voisin antaa ääneni vihreille.. :3
[
1 viestiä
|
]
⭰
Ja hoitoon tämä transuttaja
Vihreiden typeryys.
Jussilla on asiaa mm. vihreistä
Sillävälin afrikassa
Mitäs tyllerö miettii?;)
solidaarisuutta palestiinalle
Aineissa
ei saatana
Mitä kaikki femakot haluavat
Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia?
Habs luolastomiitissä 2
Sairasta paskaa
Vihreä taas "totuuden" äärellä.
Tää kaveri ei syöny rautaa
hirvee paskahätä
Ankkalinnan puolueet
hamas vs israel
Miele laatutestaus
Ihana nainen
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella