tiistai tiistai
Yle Yle
huoraa turpaan huoraa turpaan
Milan vain nauroi Milan vain nauroi
sieniä talvella sieniä talvella
täs mä koneel täs mä koneel
evita on söpöin rankaisijatar <3<3 evita on söpöin rankaisijatar <3<3
molskista molskista
Vahinkoja voi sattua >:3 Vahinkoja voi sattua >:3
Turistikohde ja Kela Turistikohde ja Kela
peksi hymyhuuli xoxo peksi hymyhuuli xoxo
tämä on tärkeää tämä on tärkeää
Tissit Tissit
SPANDEX SPANDEX
Jopas jotakin Jopas jotakin
Hyvin kulkee Hyvin kulkee
planeettavaihde planeettavaihde
Autistit vauhdissa Autistit vauhdissa
Myrkky Myrkky
kannettava pelikone kannettava pelikone
muista nesteytys muista nesteytys
aivot jääty aivot jääty
neeeekerit neeeekerit
mutsis mutsis
 825 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 15.09.2020 21:02:21
[ + 7 - | ]

Aktiivimallia

[47651] [tiedosto.png] [0.59 MB] [526x923] [] []
tiedosto.png

aktiivimalli

(6)  · 

sdp

(558)  · 

vihreät

(423)  · 

kepu

(25)  · 

ruoska

(14)
16.09.2020 01:12:26
#388910 [+-] Piilota Suosittele

>>388904
Ei kaaju. Torpassa on vielä hilloa. Mutta heti ens vaalien jälkeen ku ovat oppositiossa niin huutavat silimät verta vuotaen, että miks natsit ja fasistit ja oodinit ja vmk ja amk ja ypk ja kkk saa johtaa maan tuhon tielle josta justiinsa ovat yrittäneet sitä pelastaa heti sitten sotavuosista lähtien.

16.09.2020 07:21:21 | 07:21:54
#388960 [+-] Piilota Suosittele

>>388910
Tähän astihan vasemmisto ja vihreät on ollu IMHO oudon hiljaa ja sivistyneesti, mutta nyt kun on koettu kuinka oikeisto toimii oppositiossa niin ensi hallituskaudesta luulisi tulevan oikein hauska.

Ja sitäpaitsi kokkareet myy Suomea pois heti kun hillotolpalta loppuu massit, niin se vaan menee. Ei duunareita verottamalla ja työttömiä kiusaamalla valtion laariin mitään sada ja rikkaiden verottamisesta ei uskalla puhua kuin kommarit..

[ 3 viestiä | ]