Syvälle! Syvälle!
Iranilaista osaamista Iranilaista osaamista
Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team) Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team)
Pesäpalloa Pesäpalloa
SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
taliban sniper taliban sniper
breaking bad breaking bad
Karhu räplää muniaan Karhu räplää muniaan
Uuniversumi Uuniversumi
Luonto kostaa Luonto kostaa
Pesta kommer 5 Pesta kommer 5
terminator terminator
ruikku ruikku
kana ja koira kana ja koira
Tänään luolasto-conissa Tänään luolasto-conissa
Pitää olla vaan kivaa Pitää olla vaan kivaa
Ihana nainen Ihana nainen
Söpö höpö höppänä ruudun toisella puolella Söpö höpö höppänä ruudun toisella puolella
SetäMies SetäMies
Tiberian Sun 2024 Tiberian Sun 2024
Aimbot Aimbot
Kiitos SDP Kiitos SDP
A.y.p.s 1 A.y.p.s 1
Heidi Heidi
 820 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]