ajo-opetusta ajo-opetusta
inhalaattori inhalaattori
lötköpötkö nukkuu :3 lötköpötkö nukkuu :3
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Tämän takia Merkel tärisee Tämän takia Merkel tärisee
Kehitys Kehitys
Armottomat äidit Armottomat äidit
mainospuhe :DD mainospuhe :DD
opit unohtu opit unohtu
Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi.. Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi..
Vihaiset linnut Vihaiset linnut
Pikku Myy miettii Pikku Myy miettii
ilmapatja ilmapatja
@hapsi_ & @Kenway kävelyllä @hapsi_ & @Kenway kävelyllä
Mitäs hyvää sinulla siinä on? Mitäs hyvää sinulla siinä on?
Mr Bean Mr Bean
akun perseharja akun perseharja
Michael Müller - Panzer Division Wiking Michael Müller - Panzer Division Wiking
Tulevaisuus Tulevaisuus
🤘Slipknot🤘 🤘Slipknot🤘
Muoti on paskaa Muoti on paskaa
Tollanen huoruli tuli Tollanen huoruli tuli
Huumekauppias Huumekauppias
covered in spiders, man covered in spiders, man
 838 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 03.01.2022 14:20:47
[ + 1 | ]

Vihreää siirtymää.

[60292] [Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg] [0.65 MB] [1080x1420] [] []
Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg

helen

 · 

sähkö

(97)
03.01.2022 17:20:09
#535915 [+1] Piilota Suosittele

>>535913

Siitä on jo ollut puhetta, että OL3 saattaa olla niin että alkavat myydä sähkö eteenpäin sinne mistä saa parhaan tuoton. Eli ei välttämättä mene edes kotimaan käyttöön.

[ 11 viestiä | ]