Kun voisi tehdä vaihtokaupan 1980-luvun kanssa. Antaisi sille takaisin nämä sinappi-ananassalaatit ja roiskeläppäpitsat yhdessä mikroaaltouunikokkailujen kanssa, ja saisi vaihdossa sieltä sen neekerittömän suomen.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)
Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin
Luolaston kokit vauhdissa
wokkikanahässäkkä
No joo, Long Chili Cheese
HK Popsi® Mini Corndog
Slaavien sushi
vuohi
Tavja ❤
mässyt
Tämän takia demari kuoli nälkään.
Kun on aika toimia ja olla johtaja
Ruokakameleontti
Hups, en itsekään osannut
Paistinpotut ja jauhelihakastike
lentoluxusta
niin herkullista makkaraa
Kuinkas sitten kävikään?
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää