Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin. Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin.
Give us another one! Give us another one!
Zansatsu Ponytail 4/4 Zansatsu Ponytail 4/4
Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Lämpimät kamut Lämpimät kamut
JC Denton iskee Power-liikkeeseen JC Denton iskee Power-liikkeeseen
Hihi Hihi
"Erinomaista toveri" "Erinomaista toveri"
Mystinen katoamistemppu :3 Mystinen katoamistemppu :3
varggi varggi
Puppetmaster Puppetmaster
Fuck antifa Fuck antifa
kesän hittielokuva kesän hittielokuva
Kysely Kysely
Make it so. Make it so.
Bödkatti aktivoituu Bödkatti aktivoituu
Monimutkainen Monimutkainen
Man getting hit by football Man getting hit by football
Jälleen ajankohtainen Jälleen ajankohtainen
Kukkorengas Kukkorengas
Super Mario sanoituksilla Super Mario sanoituksilla
Diskoteekissa Diskoteekissa
santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
 889 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.79 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 13:23:05
[ + 7 - | ]

Carnivore aamupala

[69619] [IMG20240407104813.jpg] [3.79 MB] [4624x3468] [] []
IMG20240407104813.jpg

ruoka

(404)  · 

carnivore

(13)  · 

jauhelihapihvi

 · 

munakas

(11)  · 

feta

 · 

creme fraiche

 · 

(149)
07.04.2024 13:37:48 | 13:42:05
#612746 [+5] Piilota Suosittele

Oon vissii pilannu mahani paskoilla symisillä ja nyt vähentäny kaikkea siihen pisteeseen, että en pysty syömään muuta kun eläintuotteita. En edes kauheen monia mausteita kestä. Noin 6kk vähä hiilihydraattisella, ja nyt 3viikkoa carnivorella. Alkupaino 6kk sitte joku 154kg ja maanantaina 133kg. Tänä vuonna pelkästään 13.6kg lähtenyt. Tän puolen vuoden aikana on lähtenyt aivosumu, hilse tukasta, sanojen unohtelu, masennuksen rippeet, carnivoren aikana lähtenyt 15 vuoden ripuli, refluksi helpottunut n. 75% ja kokoajan paremmaksi. Touretten urpoilut pysyy kans hallussa nyt ilman lääkkeitä. Ehkä liian aikasta sanoa tästä, mutta nyt on öisin ollut unia 3 päivää putkeen ensimäistä kertaa varmaan 10 vuoteen ilman lääkkeiden käyttöä.

Tässä annoksessa on 200g 50/50 sika nauta jauhelihaa, 3 kananmunaa, pala fetaa ja creme fraichen jämät.

07.04.2024 14:08:53
#612750 [+-] Piilota Suosittele

ei ihme ettet ripuloi jos syöt lihaa ja maitotuotteita vitusti. joillekin toi passaa kyllä hyvin, itselläkin jonkinsorttinen kokeilu menossa.

07.04.2024 18:18:46
#612813 [+-] Piilota Suosittele

ihan evoluutiota että ihmisille kehittyi isommat aivot kun alkoivat syömään lihaa. runsas proteiini mahdollisti sen. jos joku viherpiiperö syö kaninruokaa koko ikänsä niin se ei vaikuta ihmisten kehittymiseen.

07.04.2024 21:49:39
#612864 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan syöt multivitan, vaikka lähinnä c-vitamiinilisänä, niin ok. Oli siinä jotain muutakin, mutta inuiitit pärjäävät pelkällä hylkeellä koska sen nahassa on c-vitamiinia.

[ 10 viestiä | ]