Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
Vangit hunningolla Vangit hunningolla
Kasvojen perusteellinen puhdistus <3 Kasvojen perusteellinen puhdistus <3
Kissajuttuja Kissajuttuja
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
vain pieni sammakko :3 vain pieni sammakko :3
hapsi hapsi
Dio seikkailee 6 Dio seikkailee 6
Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3 Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3
Ennen oli paremmin Ennen oli paremmin
Portrait of the King Portrait of the King
pysäyttämätön :3 pysäyttämätön :3
Missä sinä olet kun pärinä iskee? Missä sinä olet kun pärinä iskee?
Waifuainesta Waifuainesta
pernilla pernilla
Dio seikkailee 10 Dio seikkailee 10
höpsö kissa höpsö kissa
Kapteeni Kattströmming Kapteeni Kattströmming
Soita mulle toi huora tuolta Soita mulle toi huora tuolta
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
pykg maks apu apustus pykg maks apu apustus
Katupallo Katupallo
Otti lennosta kiinni Otti lennosta kiinni
Siis tä? Siis tä?
@-
 692 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.09.2019 19:38:13
[ + 4 | ]

Viulu

[34628] [FB_IMG_1569083760608.jpg] [0.08 MB] [720x900] [] []
FB_IMG_1569083760608.jpg

tommygun

 · 

viulukotelo

 · 

konepistooli

(6)  · 

gangsterit

21.09.2019 20:19:12
#249275 [+-] Piilota Suosittele

tuli tästä mieleen ku yks tyyppi päätti ylä-asteella laittaa sählymailan johonki asekoteloon/pussiin ja tulla sen kanssa kouluun... no poliisicasehan siitä tuli

21.09.2019 21:12:39 | 21:13:23
#249297 [+-] Piilota Suosittele

>>249275
On ajat muuttuneet.
Minä matkustin 1994 kolmen asepussin kanssa junalla ensin Kirkkonummelta Helsinkiin ja sitten Helsingistä Rovaniemelle ja sieltä bussilla Inariin.
Taisinpa aseet selässä käyskennellä muutenkin pitkin Helsingin rautatieaseman ja Rovaniemen aseman ympäristöä, koska piti koiraa kusettaa ja paskattaa.

Eikä ketään kiinnostanut.

21.09.2019 23:21:22
#249349 [+-] Piilota Suosittele

>>249297

Tuttu juttu. Joskus aikoinaan Oulun Peltolassa (lääninmielisairaala) eräs työntekijä kännipäissään otti halulikon mukaan pihalle, ryyppäs puun juurella ja ampu harakan pesän huitsin helevettiin sieltä oksistosta. Lopputulos oli, että jonkun työntekijän vaimo vain huikkas ikkunasta, että "Mee Kalle kotiin nukkumaan".

Nykyään moisessa tilanteessa tulis karhuryhmä ja armeija paikalle sekä puolen päivän piiritys että myös terapiaa koko pitäjälle sekä seittemän kuukauden mediashow.

[ 7 viestiä | ]