Nintendo Nintendo
duracel potkasee duracel potkasee
Joku KERTOI... Joku KERTOI...
tossut tossut
Tuntematon vegaani! Tuntematon vegaani!
Kuun loppu Kuun loppu
Näin hakkeroitiin Soikku Näin hakkeroitiin Soikku
Kootut selitykset Kootut selitykset
Onnettomuuksia kuvauksissa Onnettomuuksia kuvauksissa
Sihinää Sihinää
Sipilä Sipilä
kiitos suomi kiitos kiitos suomi kiitos
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Kissa Kissa
Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa. Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa.
Camping Camping
Tehokas aamupala Tehokas aamupala
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
Russian X-Men Russian X-Men
pysy siinä jeesus pysy siinä jeesus
Palaset loksahtaa paikalleen Palaset loksahtaa paikalleen
Edes jotain hyvää tässä tapauksessa. Edes jotain hyvää tässä tapauksessa.
Stereotyyppi Stereotyyppi
Kaasutusta. Kaasutusta.
 792 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 10.08.2021 20:44:30
[ + 3 - | ]

Osaaja jättiSuomen, koska rasismi

[55717] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [978x550] [] []
tiedosto.jpg

10.08.2021 20:51:39
#488783 [+1] Piilota Suosittele

Vaikeaahan se on jos on tottunu saamaan ylistystä aamusta iltaan ja sitten ku näkee, että suomalaisia ei pahemmin kiinnosta mistä päin maailmaa joku on kotosin niin kyllähän siitä tulee känkkäränkkä.

10.08.2021 22:04:08
#488831 [+-] Piilota Suosittele

Vai jätti rasmismi. Nyt menee vasemmistovihreillä lujaa. 1/5 palkka suomessa samasta duunista jenkkilään.
Jos suomessa tienaa tuosta duunista vaikka 40 000 euroa vuodessa. Niin jenkkilässä saa 5 x 40 000 euroa vuodessa. Hyvä sairausvakuutus maksaa sen 30 000 euroa vuodessa. Elikä, jää voitolle aika helvetin paljon verrattuna suomeen. Sitten suomen huolto. Joo, se on toinen homma sitten erikseen.

10.08.2021 23:16:28
#488881 [+-] Piilota Suosittele

Rasismistapa tuli mieleen. Ehdotin kokoomusvihreälle häiden cateringiksi turkkilaistaustaista kaveria ja ruoaksi kebabia & kyseisen henkilön todella hyviä makkararuokia (suomalaistyylistä turkkilaistwistillä), niin eikös kokoomusvihreältä tullut

"JA EI TODELLAKAAN MITÄÄN KEBABIA OLE HÄISSÄ EIKÄ MITÄÄN TURKKILAISIA RUOKAA TEKEMÄSSÄ!"

Se siitä, että perussuomalaiset muka ovat rasistisin puolue...

[ 9 viestiä | ]