Vuokraisännän ongelma Vuokraisännän ongelma
smug apu smug apu
Rapula Rapula
Nicki minajin uusin musavideo Nicki minajin uusin musavideo
TFW Luolasto alhaalla TFW Luolasto alhaalla
Monikäyttöinen koukku Monikäyttöinen koukku
Valitse aseesi viisaasti Valitse aseesi viisaasti
Eikä oo takasin tuloos Eikä oo takasin tuloos
Ei käynyt lähelläkään Ei käynyt lähelläkään
Bendeleen bendele! >:3 Bendeleen bendele! >:3
Venäläisiä sinkkuja Venäläisiä sinkkuja
Lifehack Lifehack
riäkkylä riäkkylä
Pasianssi meni läpi Pasianssi meni läpi
Kuvaotokset #48 Kuvaotokset #48
Muigea ilme Muigea ilme
Voittajafiilis :3 Voittajafiilis :3
#metoo-aistini sykähtelee #metoo-aistini sykähtelee
Kissakuvia Kissakuvia
Pelasti koiron Pelasti koiron
Börheitä ja sulkavia gifejä Börheitä ja sulkavia gifejä
Kakkahätä ei katso paikkaa Kakkahätä ei katso paikkaa
Kola-Börhit Kola-Börhit
Koira kävelyttää omaan tahtiin Koira kävelyttää omaan tahtiin
 740 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 07.09.2020 14:53:43
[ + 5 | ]

Decent

[47358] [decent.jpg] [0.02 MB] [400x400] [] []
decent.jpg

07.09.2020 23:14:51 | 23:15:55
#385312 [+-] Piilota Suosittele

>>385124
Herravvuanna elokuussa 2018 minuun iski helvetillinen eturauhastulehdus.
Kävin lekurissa testeissä ja sitten urologilla leikkimässä valaisinta ja myös sykkivää sähkömunaa.

Söin yhtä jos toista pilleriä.

Ensin alkuun kävin asiakkailla myymässä juttuja huutaen helvettiä hotellissa yöllä. Ja konttorilla helvetin kovilla neukkarituoleilla istumassa niin, että perse, kyrpä, vasen kives ja vasen reisi meinasivat räjähtää.

Oli siirryttävä vähitellen enemmän ja enemmän etätöihin sitten kipujen, särkyjen ja kusijuoksun vuoksi, mutta jatkoin duunia ja ylipitkiä päiviä.
Iltaisin tilanne oli aikalailla yhtä helvettiä.

Mutta sittemmää jossain lokakuun paikkeilla löysin Netflixistä Trailer Park Boysin. Olin pätkää sieltä täältä nähnyt joskus, mutta en oikeasti katsonut katsonut koskaan. Eka jakso oli, että mitä vittua, katsoisko lisää, niin sun näin. Mutta kun persekiveskyrpä huusi hoosiannaa ja TP Boysin leppoinen ja mukava alkuintro soi niin rauhoittavasti, niin lisää vaan...

Ja sitten niitä katsottiin joka saatanan ilta töiden jälkeen, venyteltiin, vedettiin pillereitä ja luontaistuotteita yhtä sun toista ja mömmöihin meni joku 150-200 euroa kuukaudessa. Mutta Trailer Park Boysin tunnari rauhoitti iltaisin ihmisen mieltä ja lisää jaksoja - ja kaiken kivun keskeltäkin pakko oli nauraa välillä jätkien touhua. Loistavaa kamaa.
Etenkin kun pari tyyppiä muistutti ulkoisesti ja osittain touhuiltaan entisiä työkavereita ja toisaalta siitä trailer park -touhusta tuli maaseudulta parit sukulaisetkin mieleen.

Elämä olisi ollut paljon ikävämpää ilman Trailer Park Boysia.

PS. Keväällä 2019 olin jo siinä kunnossa, että lähdin keväällä Puolaan lomalle ja paikat tykkäsivät Puolan lämmöstä ja lämpimästä ilmapiiristä. Sieltä takaisin konttorille perehdyttämään uutta alaista.

[ 9 viestiä | ]