Ei se oo heleppua ku dementtia vie mennessään. Eikä tarvi olla ku vaan tarpeeksi vanaha niin ei tajua asioita, huomaahan tuon itestäki. Jotku vitun e-pelit sun muut saatanan tubettajat on mulle täyttä hepreaa. Toisaalta oon kyllä joutunu selittämään muille, että mikä se internet oikein on ja missä se on. Vaikka kuinka yrittäis selittää yksinkertasesti niin ei mee jakeluun. Sitte ite on öönä aapisen laijjalla ku puhutaan jostaki nykynuorten jutuista.
Arjalla ei näköjään muutenkaan oo kaikki ihan hanskassa:
>>384215 Ku on keskimäärästä älykkäämpi niin siinä heleposti ahistuu ku ympärillä pyörii keskimäärästä tyhymempiä. Pakkohan se on jotenki onnistua alentummaan niien tasolle niin elämä vaikuttaa helepommalta ;_;
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kasvattaako Turppi hamstereita?
Viettelyä
Kyllä minä niin loukkaannuin
Rissotto marinaara
Pascal Darras
Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia...
intohimo asiaan
Pringles
Silja ei poistunut ryhmästä
Pascal Darras
Kuinka saada digimummu kylään :D
Arto ja Timo mietiskelee naisia
Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)