Kissan päivät Kissan päivät
Tällainen on meidän yhteiskunta Tällainen on meidän yhteiskunta
3 jutskaa ny samalla 3 jutskaa ny samalla
Persut Persut
extra sinappi extra sinappi
Muistakaa turvaväli Muistakaa turvaväli
hihi hihi
Oivoi vankilaan Oivoi vankilaan
Muutama kuva 2. Muutama kuva 2.
Tuli vauva Tuli vauva
Jiri Keronen Jiri Keronen
forest andventure forest andventure
näitäkin ihmisiä löytyy näitäkin ihmisiä löytyy
Suvakit servattu. Suvakit servattu.
LGBTBBQ wars LGBTBBQ wars
Maskipsykoosi Espoossa Maskipsykoosi Espoossa
Ohisalo Ohisalo
planeettojen päästöt audiona planeettojen päästöt audiona
VMP + vitsi VMP + vitsi
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
Koko vuoden fiilis. Koko vuoden fiilis.
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Axel F cats Axel F cats
neekeri floyd neekeri floyd
 883 näyttökertaa, 17 viestiä, 1.06 MB, 1 tiedosto, 25.06.2020 11:28:44
[ + 4 | ]
👑 Katsotuin 25.06.2020.

Yhy yhy yh yh yhy yhyy

[44618] [tiedosto.png] [1.06 MB] [1080x1355] [] []
tiedosto.png

25.06.2020 11:40:03 | 11:46:34
#359105 [+-] Piilota Suosittele

Kyseinen Neekerisaari on jonkin lehtimies järjestön omistama liiton virkistysalue.

Nimi juontaa juurensa painomusteen tahrimista painokoneen kanssa työskentelevistä "lehtineekereistä".
Termi neekeri taas tulee latinan sanasta niger - musta.

Eli ei mitään tekemistä näiden ulisevien neekereiden kanssa.

25.06.2020 12:44:20
#359110 [+-] Piilota Suosittele

>>359109
Joku tuollainen siitä varmaan tulee.
Ennen tätä blm-terrorismia Kotus oli vielä jyrkästi nimen vaihtoa vastaan, kun nimeä oli vaihtamassa kantasuomalaiset ko. liiton jäsenet.
Kotus vetosi kulttuurihistoriaan, mutta paskaks vaan, ettei neekerille tule paha mieli.

25.06.2020 12:58:58
#359113 [+-] Piilota Suosittele

>>359111
"Love it or leave it." ei ole aukoton argumentti, mutta kun varsinaisesti epäsorrettu vaatii väkivaltaa ja tuhoa niin pidän sitä kyllä tuomittavana. Ja en ole eri mieltä Somalian turvallisuudesta. Enpä lähtisi ilman terapeuttista pinta-alaa kylille...

25.06.2020 19:49:41
#359296 [+-] Piilota Suosittele

Möykkääväistöhän on tuota halunnut "korjata" rasistiseksi jo vuosia, mutta nyt se viimein onnistui. Koska vain rasismi kelpaa sille paskasakille, ja kutsuvat vielä itseään suvaitsevaisiksi.

26.06.2020 10:52:49
#359433 [+-] Piilota Suosittele

>>359109
>>359110
Uusi nimi on Uutinen.

Vituttaa vaan ku nää ei edes viitsi miettiä mistä joku johtuu ennen kuin aletaan ulisemaan. Kaveri tän kiteytti vuosia sitten. Ihmiskunnan pahin moka on olu päästää neekerit kahleista...

26.06.2020 11:09:23
#359446 [+-] Piilota Suosittele

>>359433
No tuohon ei nyt voi yhtyä millään tavalla.
Asiat asioina. Harmittavasti vain nykyään turhat ulinat nousee pinnalle oikeiden asioiden sijasta.

27.06.2020 01:12:17
#359860 [+-] Piilota Suosittele

Tässä tuskin on kyse edes mistään kenenkään kokemasta rasismista, vaan ihan puhtaasta """"someen"""" kuuluvasta huomionhakuisuudesta jollain aivan tyhjänpäiväisellä paskanjauhannalla.
Suad varmaankin ymmärtäisi paikan nimen merkityksen, jos joku sen hänelle selvittäisi, mutta ehkä on vain helpompi pyytää netin kommenteissa anteeksi ja pyyhkiä taas yksi osa paikallista historiaa pois.
En kyllä ymmärrä, miksi pitää edes loukkaantua jostain sanasta, jos sitä ei ole kohdistettu kehenkään ihmiseen. Lappi on täynnä vaikka ties mitä homeperseensuota, eikä niistä ole kukaan vielä keksinyt loukkaantua, vaikka melko räävit nimet onkin.
Ja jos joku potee PTSD:tä joistain termistä, niin ne pitää hoitaa ammattilaisen kanssa kuntoon, eikä purkaa kanssaihmisiin, oli mistä kotoisin hyvänsä.

[ 17 viestiä | ]