Kansallismielinen puhe Kansallismielinen puhe
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
Kun yritän reivata Kun yritän reivata
Vanessa Vanessa
kuvakommentteja 2 kuvakommentteja 2
Fernando and the Disk of Chaos Fernando and the Disk of Chaos
Kissagifejä Kissagifejä
jos olisin.. jos olisin..
Maanantain maukkain media Maanantain maukkain media
@Pamputin @Pamputin
Näin sen tapahtuvan eri lailla mielessäni Näin sen tapahtuvan eri lailla mielessäni
Miksipäs ei Miksipäs ei
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
ehkä feikki ehkä homo ehkä feikki ehkä homo
Muna Muna
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
Angel Summoner & BMX Bandit Angel Summoner & BMX Bandit
Miten ihania... Miten ihania...
Snow Globe Snow Globe
Mitä ponnekkaammin.. Mitä ponnekkaammin..
warren buffett & cryptocoinkokemukset warren buffett & cryptocoinkokemukset
pikku apustaja pikku apustaja
kissekoe kissekoe
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.05.2021 17:07:33
[ + 5 | ]

GTA

[54086] [GTA.jpg] [0.07 MB] [720x513] [] []
GTA.jpg

26.05.2021 21:18:51
#466787 [+1] Piilota Suosittele

Ennen menit kauppaan tai tilasit jostain pelin cd-rom muodossa, maksoit mansikoita (jotkut harrasti waretusta), mutta se peli oli sun ja lagaaminen johtui pääasiassa siitä kun sun kone oli tehoton.
Nyt maksa että pääset pelaamaan, maksa pelistä, maksa kaikista lisäosista, maksa "ylläri laatikoista", maksa mahdollisuudesta voittaa, maksa siitä, tuosta, tästä ja vielä vähän lisää.
Ei se konsoli tai pc:n 30-70€ cd-romppu peli enää tunnukkaan kalliilta.

27.05.2021 07:14:05
#466842 [+-] Piilota Suosittele

Ainut hyvä on eka. Jo toka oli tylsä ja huomattavasti huonompi. Ja vaikka kolmatta pelailin päivät pitkät niin, että muistin kadut kuin taksikuski niin se johtui vaan siitä, että ei ollut kauheasti muutakaan pelattavaa. Vitosta jaksanut yksin pelinä kauhean pitkään ja moninpeliä pelasin vähän pakon edessä eikä ole kiinnostanut sen jälkeen.

27.05.2021 15:18:01
#466891 [+-] Piilota Suosittele

>>466842
Tylsimys. Eka on klassikko ja en halua pilata muistoja pelaamalla sitä, GTA III ja GTA V ovat ainoita II:n tai Londonien jälkeen jotka pääsee läpi käyttämättä cheatteja.

GTA V toi mukavan uudistuksen, väliseivit, mutta siinä on paljon pakollisia paskatehtäviä, ja vaikeustaso vaihtelee naurettavan paljon. Online on täyttä perseilyä.

[ 11 viestiä | ]